הפער גדל

סקר חדש: טראמפ מוביל על קלינטון ב-5%

דונלד טראמפ ממשיך ליהנות מקריסתה של הילרי קלינטון ומצבו משתפר בסקרים. על פי הסקר החדש של 'לוס אנג'לס טיימס' הוא מוביל כבר ב-5%, עלייה נוספת מאתמול (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

הנזק של ההתמוטטות של הילרי קלינטון בתחילת השבוע נראה עכשיו משמעותי במיוחד. סקר שני רצוף של LA טיימס מראה שדנולד טראמפ בעלייה חדה. בסקר שנערך אתמול (ג') הוא הוביל ב3% ובסקר העכשווי הוא מוביל ב-5%, מספר שכבר גבוה יותר מטווח הטעות ונחשב למשמעותי מבחינת הכיוון של המצביעים.

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון מנסה מאז האירוע לצמצם את הנזקים לקמפיין שלה. בראיון טלפוני שנערך עמה אתמול ברשת CNN התייחסה קלינטון להתמוטטות שלה באירוע לציון 15 שנה לפיגועי 11 בספטמבר ואמרה כי התעלמה מהמלצת הרופאה שבדקה אותה ביום שישי ואבחנה דלקת ריאות לנוח: "הייתי אמורה לנוח חמישה ימים - זה מה שאמרו לי ביום שישי - ולא פעלתי בהתאם להמלצה הנבונה הזו", אמרה והוסיפה, "אני מכירה בכך שלוח הזמנים שלי היה צפוף מדי מאז".

כחול יורד - קלינטון, אדום עולה טראמפ

היא הודתה כי חשה סחרחורת, מעדה והתקשתה לשמור על שיווי משקלה, דברים שנראה בצורה ברורה בסרטון, אך הדגישה כי לא איבדה את הכרתה. קלינטון הוסיפה כי הרגשתה השתפרה ברגע שנכנסה לרכב הממוזג. בהתייחס לשיעולים שתקפו אותה בפומבי שאותם ייחסה לאלרגיה, אמרה קלינטון שכך סברה: "אבל זה לא עבר וזו הסיבה שביום שישי הלכתי לרופאה והיא אבחנה דלקת ריאות. ברור שהייתי צריכה לנוח קודם, ואם הייתי מבטלת אירועים ביום שישי - הייתי חשה טובה יותר. אבל כמו אנשים רבים, חשבתי שאני מסוגלת להמשיך ולהתמודד עם זה. זה לא עבד טוב כל כך".

קלינטון אמרה כי כעת היא מרגישה הרבה יותר טוב, וכי בכוונתה לשוב לקמפיין תוך כמה ימים. לגבי הביקורת על כך שלא דיווחה על מצבה הרפואי, אמרה קלינטון כי לא חשבה שדלקת הריאות היא דבר משמעותי. "עמדתי בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שקיפות", הוסיפה ועקצה את המועמד הרפובליקני, טראמפ: "השוו את כל הדברים שאתם יודעים עליי עם מה שאתם יודעים על המתמודד מולי. אני חושבת שהגיע הזמן שנגיע לאותה רמה של שקיפות שאני נוקטת זה שנים. הגיע הזמן שהוא יעמוד באותם הסטנדרטים הנדרשים מכל מי שמתמודד על התפקיד הזה".

גם בעלה של הילרי, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, התייחס לסערה סביב קריסתה בטקס ואמר כי מקרה מסוג זה אירע לה בעבר. "לעתים נדירות, ביותר ממקרה אחד במהלך השנים, קרה שהיא התייבשה באופן חמור. עם זאת, היא עבדה כמו שדה כשרת החוץ, כסנאטורית, וגם לאחר מכן", אמר בראיון לרשת CBS.

בהקשר לכך אמרה קלינטון: "אני יכולה להיזכר בפעמים שזה קרה". לדבריה, "זה משהו שהתרחש כמה פעמים במהלך חיי ואני מודעת לכך. בדרך כלל ניתן להימנע מזה". קלינטון הסבירה כי הרגישה מחויבות להגיע לטקס, "כסנאטורית ב-11 בספטמבר, זה מאוד אישי בשבילי". היא סיפרה כי אף שתחושותיה השתפרו, היא מקבלת את עצת הרופא שניתנה לה ביום שישי, "פשוט לקחת קצת זמן כדי להתגבר על דלקת הריאות לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר