באשמת הפקקים

העובדים איחרו לעבודה - והשביתו את משרדי הממשלה

החפירות בכרך הסואן, תל אביב, גורמים לעובדי קרית הממשלה בעיר לאחר שוב ושוב לעבודה, מה שמוביל לשחיקת שכרם - ולשביתה הנוכחית. מי ומי בשובתים? (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקריה בתל אביב (צילום: אראל כהן, כלכליסט)

גם היום (חמישי) ימשכו העיצומים במשרדי קרית הממשלה בתל אביב, במסגרתם לא תתקיים קבלת קהל. הרקע לשביתה - דרישת העובדים לפיצוי בשכרם בגין כך שהם מאחרים לעבודתם, בשל עבודות הרכבת הקלה בעיר, ושכרם מופחת. בפגישת משא ומתן שנערכה אתמול בין נציגי ההסתדרות וועדי העובדים לבין נציגי המדינה ונציבות שירות המדינה, לא הושגו ההבנות המקוות.

כבר לפני שנה, עם תחילת עבודות הרכבת הקלה בסמוך לקרית הממשלה, שחסמו את הכניסות והיציאות מקרית המשרדים השוקקת, דרשה ההסתדרות פיצוי על הזמן בו עמדו העובדים בפקקים. אז דווקא כן אישרה נציבות שירות המדינה לתת פיצוי כספי בערך של חצי שעת עבודה ביום.

אלא שהפיצוי ניתן למשך שלושה חודשים, הוארך שלוש פעמים ובתחילת ספטמבר הנוכחי הודיע אגף הממונה על השכר במשרד האוצר כי פיצוי זה ייפסק, מה שהוביל כעת לעיצומים הכוללים אי-קבלת קהל.

ואלו הם המשרדים בהם לא תתקיים קבלת קהל בתל אביב - שירות התעסוקה; משרד הפנים; הרשות לרישום אוכלוסין; מינהל מקרקעי ישראל; רשות המסים; משרד השיכון; משרד הכלכלה; המשרד להגנת הסביבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר