המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בארה"ב יעלה מנהיג שיאהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה ולא את היהודים שגרים בארצות הברית. אף פעם לא היו מועמדים כאלה, הקב"ה כבר בחר מי יהיה (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

אבא שבשמיים, בורא עולם, מנהיג את העולם. מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא ישתבח שמו לעד - כל מה שעושה בעולם הזה, הכל לטובה, לטובת היהודים, לטובתנו.

בחודש הרחמים, בורא עולם מקבל לגיור, בשמחה גדולה, את כל הגויים שחיים עם יהודים ויהודיות, העיקר שזה יהיה מעומק הלב, שיִרְצו להידבק בקדוש-ברוך-הוא ולעלות לארץ הקודש.

בארה"ב יעלה מנהיג שיאהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה ולא את היהודים שגרים בארצות הברית. אף פעם לא היו מועמדים כאלה, הקדוש-ברוך-הוא כבר בחר מי יהיה. בטבע, הבחירה כאילו בידי האדם, אבל לב מלך ביד ה' ובורא עולם כבר קבע! כולם יכולים לרוץ להצביע, ולמעלה - קובע בורא עולם, שבחר את המנהיג שיעזור בכל כוחותיו לארץ הקודש ובכל כוחותיו יגרש את היהודים מארה"ב, בדרך לא דרך. הם בעצמם יברחו משם להגיע לארץ הקודש, לארץ ישראל.

אירופה מהר מאוד הופכת לאירופה מוסלמית. הערבים המוסלמים שונאים נוצרים. הם כובשים את אירופה.

כל העולם תוהו ובוהו, גוג ומגוג ומגדל בבל. כל העולם הוא מצרים ומקבלים את עשר המכות.

ובארץ ישראל הקדושה, מקבלים רק ברכות והצלחות. ארץ ישראל מוגנת ושמורה, ענן אש עוטף את גבולות ישראל ובורא עולם סוכך משמיים. ביחד עם זאת, ממשלת ישראל וצה"ל לפקוח עיניים ולא להיות יפי-נפש.

האנטישמיות תתגבר ותתגבר ותביא לגירוש היהודים מאירופה, ארה"ב, דרום אפריקה, אוסטרליה וכל היבשות. חבל לכל היהודים להתמהמה ולחכות שיחלוף הזמן, הזמן פועל לרעתם. מבקש בורא עולם לעלות לארץ הקודש: 'אל תנסו אותי, אני לא משתעשע בעולם, העולם לא השתגע, אני הקדוש-ברוך-הוא מטהר את העולם ומקדש אותו! יהודים מקומם בארץ הקודש!'

כל מנהיג או מדינה בעולם, שירצו לנגוס אפילו סנטימטר אחד מאדמת הקודש ארץ ישראל, תקשיבו טוב, בורא עולם ייתן בהם בהלה, אסונות טבע, וירדפו אותם עשר המכות. הם יהיו מבוהלים, נפחדים ומבולבלים, גם המדינה וגם המנהיג וכל משפחתו ועַמו. בורא עולם יחרוץ את גורלם לעולמים שלא יהיה להם קיום.

יפן, תמשיך לקבל רעידות אדמה, שיטפונות וסיבוכים.

תורכיה, ארדואן ממשיך לפתוח את השערים לאירופה. עשרות אלפי פליטים בורחים בכל יום מתורכיה לאירופה. דאע"ש מאיים על ארדואן שיפתח את השערים לאירופה וארדואן שומע ועושה.

מצרים, לא יעזור לסיסי כלום. כל המוסלמים הקיצוניים, דאע"ש וחמאס רוצים לפגוע קשות בסיסי ובכל ההנהגה שלו, יהיה תוהו ובוהו. הקדוש-ברוך-הוא כועס על סיסי על שהוא מאפשר להבריח תחמושת, נשק וטילים לרצועת עזה.

ברצועת עזה יש כמויות אדירות של תחמושת ונשק, חלק מתחת לאדמה, חלק בבתים וחלק במנהרות. הם שכחו לגמרי איפה שמו את התחמושת. הם לא זוכרים מי נגד מי ולא זוכרים איפה זה ואיפה זה. בורא עולם הכניס להם שִכחה במוח ובלבל אותם.

אבו מאזן עושה יד אחת עם חמאס, משחק אותה מִסְכן, תמים, אוהב שלום וצוחק על כל היהודים. חושב שממשלת ישראל רוצה שייקחו חלקים מארץ ישראל, שכח שהוא מתעסק עם ריבונו של עולם. הקדוש-ברוך-הוא נותן לעולם להתנהל בטבע, ונותן מהלומה בכל פעם שהולכים נגדו או שמפריעים בתהליך שמוביל.

הקדוש-ברוך-הוא פוקח עיניהם של עם ישראל, כדי לא לעשות שטויות וטעויות, כמו לתת חלקים מארץ ישראל.

ירדן, המלך מחכה, כאילו ילד טוב. חבר של כל היהודים וחבר של כל הערבים. בורא עולם אומר: 'לא תקבל כלום, כל התכניות שלך יתהפכו עליך'.

נסראללה וחיזבאללה המורדים והסורים פוגעים בהם מכל הכיוונים. הם לא מקבלים תחמושת, נשק וכסף, הכל נעול וסגור עד שיתייבשו.

צה"ל ימשיך להיות ערני ולפקוח עיניים, שלא יבריחו תחמושת ונשק מאיראן.

איראן, עם כל הנביחות שלה, פוחדת פחד מוות מישראל. אמנם שולחת בעקיפין אנשים להפריע לישראל אבל לא מצליחים. ריבונו של עולם מזהיר את איראן: טעות קטנה מול ישראל - בורא עולם יפתח את האדמה ויבלע חלקים מאיראן. מזהיר אותם לא להתעסק עם ארץ הקודש. בזכות ארץ הקודש כל כדור הארץ חי!

עיראק בלי בסיס, מגדל בבל באמת.

אסיה, הכל הבל הבלים, נלחמים בעצמם.

בעולם כולו, חוץ מארץ ישראל, יהיו הצפות מים מנחלים ונהרות שיטהרו את כדור הארץ. אין להם זמן, הם נרגשים ורועשים, רוצים לטהר את העולם. רוצים שקט, שלווה ומנוחה, רוצים לשמח את הקדוש-ברוך-הוא!

כל הפטנטים והדברים הטובים שממציאים היהודים בארץ הקודש, הם מקבלים מריבונו של עולם, רק היהודים מקבלים. ריבונו של עולם לא רוצה שהיהודים ימכרו את הפטנטים לגויים. אם היה רוצה בורא עולם לגלות לגויים היה מגלה להם, אבל מגלה רק ליהודים.

כל ההורים היהודים, תשמרו על ילדיכם מהתבוללות, הימורים, שתייה חריפה וסמים. צריך להסביר להם בנעימות ובמתיקות.

ארץ ישראל הקדושה היא ארץ זבת חלב ודבש. יש בה שפע, יש מים מתוקים בלי סוף, היופי האלוקי בארץ הקודש - היפה בעולם!

הכלכלה בישראל הטובה ביותר בעולם. הנדל"ן, מגרשים, חנויות, בתים - ימשיך בשפע ולא ייעצר לעולם. יהודים מחו"ל ימשיכו לנהור, לעלות ולגור בארץ הקודש.

תקשיבו טוב עם ישראל: כל בניין שייבנה ברמאות, שוחד ונוכלות - ייהרס, בורא עולם יהרוס אותו. יבוא זמן שיידעו בדיוק למה נפל החניון. כמו שבורא עולם מגלה את כל הגנבים, המשוחדים והמשחדים, אנשי הזימה, דתיים ולא דתיים, מהצבא, מהמשטרה, מהממשלה, כך ממשיך בורא עולם לגלות את הבניינים, הכבישים, מוסדות החינוך, בתי החולים, הרופאים - את כולם מגלה הקדוש-ברוך-הוא, מכל המקצועות והמגזרים. זה נקרא לבנות עולם חדש! להכין משטח נקי להמלכת מלך המשיח ברחמים!

בורא עולם מחזיר את כולם בתשובה, כדי שתהיה להם הזכות להיות עם משיח צדקנו לחיי העולמים. כל אדם שנזקק לעזרה, יבקש ישירות מהקדוש-ברוך-הוא וממשיח עבדו. משיח עבדו גוזר והקדוש-ברוך-הוא חותם ומקיים.

יבוא יום, והוא קרוב מאוד, משיח יתגלה בפרהסיה והיהודים יחיו חיי נצח עִם שמחה גדולה בלב! כל עם ישראל היהודים יהיו מופתעים שפתאום בא היום ומשיח התגלה בפרהסיה! בזמן שיתגלה משיח בפרהסיה, תהיה אהבה בין היהודים, ירצו כולם לשפר את החסד והאהבה ולקיים את עשרת הדיברות. יהיה טוב לעם ישראל. לא יהיה פחד, לא יהיה מתח, לא יהיה חולי, כולם יהיו שמחים, נרגשים ומחייכים לחיי העולמים!

רחל אמנו מביטה ומחייכת על כל עם ישראל ומשיח צדקנו, רוקדת וצוהלת ואומרת שהגיע הזמן לגילוי משיח! שרים בשמיים כל הצדיקים: ובא לציון גואל! די לצרות ולכאב של כל היהודים בארץ ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר