חדש במודיעין עילית

יוזמה: גברים יצילו גברים, נשים יצילו נשים • פרסום ראשון

במודיעין עילית מתארגנת יוזמה להקמת "הצלה נשים" כדי להכשיר חובשות חרדיות שיטפלו בנשים מתוך צניעות וללא מעורבות גברים • ומי מגדולי ישראל "התרגש" מהיוזמה? • פרסום ראשון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חובש חרדי. אילוסטרציה, למצולם אין קשר נאמר בכתבה (צילום: Olivier Fitoussi/ Flash90)

פרסום ראשון: במודיעין עילית יוצאת לדרך יוזמה חדשה להקמת הצלה לנשים בלבד, יוזמה שזוכה לברכתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי - כך נודע ל"כיכר השבת".

המטרה היא להקים ארגון שיכשיר נשים להיות חובשות מקצועיות שילוו את הנשים בעת לידה או בעת צורך לטפל בנשים בביתן, כשהכל מתוך צניעות ובשקט ובצנעה, ללא מעורבות גברים.

היוזמה הובאה לפני הרבנית קולדצקי, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, והיא מביעה תמיכה מוחלטת ביוזמה.

במכתב שכתבה הרבנית קולדצקי נאמר כי "הגיעו אליי בשם קבוצה גדולה של נשים במודיעין עילית לתקן תיקון גדול להוסיף צניעות וכבוד לבנות ישראל הקדושות ושמו להן למטרה להקים ארגון שיכשיר נשים מהעיר להיות חובשות מקצועיות כדי ללוות את נשי העיר בעת לידתם ובמקרה הצורך לטפל בהן בדרך או בבית, והכל בשקט ובצנעה, כיאה לעיר הקודש מודיעין עילית, ובכך למנוע מצב שאברכי העיר הצנועים הם המטפלים כהיום בלית ברירה".

מכתב הרבנית קולדצקי

הרבנית מציינת כי "הצעתי את הדברים הללו לפני אבי שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, והוא קיבל את הרעיון בחום ובירך את העוסקים בהצלחה".

"מצווה גדולה לעזור לארגון חשוב זה שכולו לשם שמיים ולהוסיף צניעות בעם ישראל" מוסיפה הרבנית ומציינת כי הלימודים והאמבולנס ושאר הדברים כרוכים בהרבה כסף.

"אבי מורי שליט"א מאוד התרגש מהרעיון ובירך את כל המסייעים", היא מוסיפה וחותמת: "בברכה והצלחה ותזכו למצוות ש קולדצקי (הבת של הרב קנייבסקי שליט"א)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר