נדל"ן לאוליגרכים

רק לחלום: 10 הבתים היקרים ביותר בעולם

בזמן שאתם רצים אחרי דירת שלושה חדרים על הנייר בקריית ספר או גבעת זאב, קבלו הצצה לבתים היקרים ביותר בעולם שסביר להניח שלא תגיעו אליהם בחיים (תיירות, בעולם)

(מתוך hi-likes.com)

בזמן שאתם לוקחים משכנתא לדירת שניים וחצי חדרים בבני ברק או גאולה, או "מתרווחים" על דירת שלושה חדרים ומרפסת על הנייר בקריית ספר, קבלו הצצה למה שכנראה לא תגיעו אליו בחיים. 10 הבתים היקרים ביותר (על פי ההערכות) בעולם.

מחיר מוערך: 155 מיליון דולרים. הדבר שהופך את הבית הזה, או ליתר דיוק הארמון הזה, לכה יקר - היא העובדה שהוא נמצא כה קרוב לאתר הסקי. רק לצאת מהבית וישר לגלוש (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 165 מיליון דולרים. הבית ממוקם בברלי הילס, לוס אנג'לס. בעבר, היה הבית בבעלותו של ויליאם רנדולף הרסט, בעבר מגדולי בעלי העיתונים בארצות הברית. בית הפאר שימש בעבר לצילומי סרטים (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 200 מיליון דולרים. ההערכות אומרות כי מדובר באחת האחוזות היקרות ביותר בארצות הברית. בבית הזה יש כמעט את כל מה שאתם צריכים, אפילו מגרש כדורסל ובאולינג (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 290 מיליון דולר. הבית הזה מיועד לאנשים ששואפים לגור במבנה "מסודר" מבחינה ביטחונית, כולל חלונות מוגני ירי, אינספור שיפצורים נוספים ומבנה שמזכיר בניין משרדים ולא בית דירות (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 350 מיליון דולרים. בבית הזה תמצאו בריכה מקורה וחיצונית, חמישה חדרי שינה ותשעה חדרי אמבטיה. הוא כנראה הבית המשפחתי היקר ביותר שנבנה אי פעם (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 700 מיליון דולר. הטירה המלכותית הזו מכילה בתוכה אולם גדול להקרנות סרטים, חדרי כושר וספורט, ועוד דברים שאולי יצדיקו את המחיר עבור מי שיש לו 700 מיליון דולר מיותרים (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 768 מיליון דולרים. האחוזה הזו ידועה כיקרה ביותר באירופה כולה. לפי ההערכות היא נבנתה במקור עבור המלך ליאופולד השני (מלך הבלגים), וכיום היא בבעלותו של האוליגרך הרוסי מיכאיל פרוכורוב (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 821 מיליון דולר. האחוזה המפוארת והמדהימה הזו שוכנת בין הרים ועצי צפצפה. היא כוללת אפילו סלון יופי ומספרה, ומשתרעת על מרחבים של 90 דונמים (hi-likes.com)
מחיר מוערך: 913 מיליון דולרים. הטירה העצומה הזאת נמצאת על החוף, והנוף שתראו ממנה כל בוקר בהחלט מצדיק "מה רבו מעשיך ה'" עם כל הכוונה. הטירה, שהייתה בבעלותו של דונלד טראמפ, היא האחוזה היקרה ביותר שאי פעם נקשרה בסכסוך גירושין. בהחלט, צרות של עשירים (hi-likes.com)
מחיר מוערך: ביליון (מיליארד) דולרים. בית הפאר הזה, שזוכה ל-27 קומות מרהיבות ש-6 מהן הן רק החניות שלו, הוקם על ידי האיש החמישי בעושרו בעולם. הולכים על זה? (hi-likes.com)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר