צפו בראיון

עמיר בניון: "אני לא צריך להתאמץ בשביל ליצור סערה"

"אם אתה רוצה להאמין שאתה מושגח אז תבין שההשגחה תלויה בך", אומר הזמר עמיר בניון ששיחרר סינגל חדש העונה לשם "השגחה פרטית". ומדוע סירב להשתתף במופע למען אלאור אזריה? (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: אלי סגל, אופיר גונן וחגי דקל - אולפן ynet. תמונה: אלי סגל)

הזמר עמיר בניון שיחרר לאחרונה סינגל חדש מתוך אלבומו ה-13 במספר. את השיר שנקרא "השגחה פרטית" כתבה אישתו של בניון. "אם אתה רוצה להאמין שאתה מושגח אז תבין שההשגחה תלויה בך" הוא אומר בראיון לאולפן ynet.

בניון התייחס בראיון לסערות התקשורתיות במרכזן עמד בשנים האחרונות ואמר: "כשאני רוצה לעשות איזושהי סערה אני לא צריך להתאמץ, כי ממילא כל מה שאני אומר מחפשים אותי",

לדבריו: "את כל מה שעשיתי עד היום עשיתי כי היה אכפת לי באופן אישי, כללי, משהו שהרגשתי שעבורי הוא איזה סוג של שליחות. ידעתי שהולכים להיכנס בצורה שלי, אבל זה בסדר, לוקחים החלטות וצריכים לעמוד מאחורי ההחלטות לפעמים".

בניון נשאל לגבי פרשת אלאור אזריה ואמר כי "הלוואי שזה לא היה קורה. בעצרת מהסוג הזה לא הייתי הולך לשיר. אני לא צריך להעיד על עצמי, אתם מכירים את הדעות שלי ושום דבר לא השתנה, רק המציאות. אני בעד שהעם הזה יהיה חזק, והמקרה האומלל הזה קצת החליש את העם. זה גרם לנו להתאכזב מעצמנו ולהתבייש קצת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר