מאבק הסמינרים

יעקב אשר משתלח: "מתחנפים לצביקה כהן בצורה גסה"

מנהלי סמינרים התכנסו בבני ברק וזכו לחיזוק מצד חברי הכנסת של דגל התורה בסירובם לקבל בנות ששובצו על ידי ועדות הערר. יעקב אשר השתלח בנציגי ש"ס: "הכל הפך למכירה פומבית" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

חיזוק למנהלי הסמינרים בסירובם לקבל בנות ששובצו על ידי ועדות הערר: חברי הכנסת של דגל התורה משה גפני, יעקב אשר ואורי מקלב, הביעו הערב (ראשון) תמיכה בסירובם של הסמינרים החרדים לקבל בנות ששובצו על ידי ועדות הערר. ח"כ יעקב אשר אף השתלח בחריפות בנציגי ש"ס והאשים כי "כולם מנסים למצוא חן בעיני צביקה כהן".

ח"כ יעקב אשר. השתלח בנציגי ש"ס (צילום: Flash90)

חבר הכנסת משה גפני איים ספק בחיוך ספק ברצינות כי "באם יעצרו תקציבים לסמינרים הרי שיהדות התורה לא תוכל להישאר בקואליציה". בצאתו מהכינוס אמר גפני כי לא התכוון שיפרשו מהקואליציה, אלא הבהיר כי לא יהיה מצב בו ייפגעו בחינוך החרדי. "אני יודע שזה לא יהיה".

כאמור, ח"כ יעקב אשר תקף את צביקה כהן, סגן ראש עיריית ירושלים מטעם ש"ס ואמר: "דברים כאלו חייבים להיחתך בד' אמות של הלכה אצל גדולי ישראל. לא ייתכן מצב שדברים ייעברו שלא דרך הנציגות שלנו. תמיד היו להם (ש"ס) סגנים שפעלו מול הנציגים שלנו, אבל עכשיו ההתערבות גסה, אפילו לא עובר דרך הנציגים שלנו".

"הכל הפך למכירה פומבית כזאת. כל אחד רוצה למצוא חן בעיני צביקה כהן כדי שיביא לו עוד כמה כיתות זה נהיה בצורה כזאת גסה, גם לנו לא פעם יש חילוקי דעות עם המנהלים אבל הכל צריך להיעשות בדרך המקובלת בהכוונה של גדולי ישראל שהם מינו את נציגי יהדות התורה והם גם מינו את מנהלי הסמינרים והם ורק הם יחליטו בנושא פדגוגי ורגיש כל כך ולא דרך שום נציג אחר ובוודאי לא ע"י פקידים במשרד החינוך הנתונים ללחצים ואינם כפופים כלל לגדולי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר