מפלגת ש"ס נגד דגל התורה

"דגל התורה פגעה במועצת חכמי התורה, בתנועה ובנשיא"

אחרי ההשתלחות של דגל התורה, בש"ס מגבים את צביקה כהן. אריה דרעי: "סיעת ש"ס כולה עומדת לצידו". בכיר בש"ס: "מי שתוקף אותו - תוקף את מועצת החכמים, נשיאה ואת כל התנועה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
צביקה כהן עם אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

קרב בין ש"ס ודגל התורה: יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי, לא נרתע מהביקורת המוטחת בסגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן מצד בכירי 'דגל התורה', בראשם חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר, ומכריז כי הוא מגבה אותו ותומך בו.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הערב (ראשון) דרעי כי "אני מגבה ותומך בצביקה כהן, תנועת ש"ס כולה עומדת לצידו". דרעי העביר מסר ברור ל'דגל התורה' ואמר: "אנחנו לא נשלים עם מצב שבו בת אחת לא תסודר".

יעקב אשר משתלח בנציגי ש"ס (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

בכיר בש"ס אמר הערב בהתייחסות למתקפות של דגל התורה: "צביקה הוא שליח של מועצת חכמי התורה ושל נשיאה מרן חכם שלום, ושליח של תנועת ש"ס. מי שתוקף אותו למעשה תוקף את מועצת החכמים ונשיאה ואת כל תנועת ש"ס. לא נעבור לסדר היום על זה".

כזכור, החל משעות הצהריים יצאו ב'דגל התורה' במתקפה חריפה נגד צביקה כהן, בשל המעורבות שלו בסידור הבנות הספרדיות בסמינרים בירושלים.

כהן, עובד כתף לצד כתף עם מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי, ולכן 'זכה' שהביקורת של חברי הכנסת מ'דגל התורה' התמקדה בו אישית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר