ש"ס נגד 'דגל התורה'

יעקב מרגי: בעד סנקציית שלילת תקציבים למנהלי סמינרים

יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי, בראיון ל'כיכר השבת', יוצא במתקפה חריפה, מצהיר כי הוא תומך בשלילת תקציבים ממנהלי הסמינרים ומבהיר: "יש לי גיבוי של ש"ס ומועצת חכמי התורה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
חברי הכנסת יעקב מרגי ומשה גפני (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90)

המאבק בין ש"ס ל'דגל התורה' על רקע האיום לעצור תקציבים למנהלי סמינרים המפלים בנות ספרדיות נמשך. יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי יוצא הבוקר (שני) בראיון ל"כיכר השבת" במתקפה חריפה ומצהיר שהדרך התקיפה של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, איציק זהבי, לא מספיקה. מרגי אף מצהיר כי הוא תומך בשלילת תקציבים ולא חושש מ'דגל התורה'.

בראיון ל"כיכר השבת" אומר מרגי כי אינו חושש מהמתקפות שכן גם לש"ס יש את גדולי הדור שלה. "לא הייתי עושה ונוקט את הפעולות שנקטתי ללא גיבוי של תנועת ש"ס וכמובן מועצת חכמי התורה והעומד בראשה מרן הגר"ש כהן".

מרכז הזעם של 'דגל התורה' מופנה אל צביקה כהן ואיציק זהבי, האחרון מואשם בכך שמתערב בקבלת ההחלטות של המנהלים. מרגי חושב אחרת וטוען שזהבי היה צריך להיות קשה יותר: "הפוך, אני חושב שהוא פעל באורך רוח. העובדה שאנחנו נמצאים באמצע אוקטובר זה בגלל שהוא ניסה במשך חמישה חודשים להגיע להידברות. כשלא הייתה ברירה אז הוא הפעיל את השימוע, אני חושב שהוא הלך באורך רוח, לדעתי יותר מדי. הוא היה אתם יותר מדי רך, שנה הבאה אסור להגיע למצב הזה".

המתקפה של יעקב אשר נגד צביקה כהן (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

על האיומים שמשמיעים ב'דגל התורה' אומר מרגי: "האיומים הם כלפי חוץ. גם הם מרוצים מהתוצאה".

משה גפני ויעקב אשר תקפו את שלילת התקציבים לסמינרים, לטענתם הדבר אינו ראוי ואסור שיקרה. מנגד, מרגי חושב שהסנקציה הזו ראויה.לדבריו: "מנהל שלא פועל לפי הכללים של הגוף המתקצב, לא ראוי לקבל את התקציב. הם לא הותירו ברירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר