חדש בכרום

בזכות גוגל: ניתן להאזין ליוטיוב גם במסך כבוי

גרסה חדשה של הדפדפן הפופולרי בעולם תאפשר למשתמשים בסלולר להאזין למוזיקה דרך יוטיוב תוך כדי שימוש באפליקציות אחרות במקביל ושיפורים נוספים (חדשות, דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(dennizn / Shutterstock)

שיפור משמעותי בגרסת הבטא החדשה של כרום לסמרטפון: מהיום ניתן יהיה להאזין למוזיקה ביוטיוב גם כשעוברים לאפליקציה אחרת או מכבים את המסך. גרסת 54 בטא של כרום תאפשר להמשיך ליהנות מנגינה של אודיו ברקע ותציג כפתור לנגינה ולעצירה של המוסיקה בחלון ההתראות העליון.

ברגע שתעברו לאפליקציה אחרת, האודיו אמנם ייפסק, אולם בניגוד למצב כיום, תוכלו להמשיך ולהאזין על ידי גלילה למטה של חלון ההתראות ולחיצה על Play. לעומת ההפעלה בדפדפן, האפליקציה של יוטיוב עדיין לא מאפשרת לנגן אודיו ברקע מה שהופך אותה לפחות אטרקטיבית מהדפדפן.

גוגל ביצעה שינויים נוספים בדפדפן ושיפרה את היעילות שלו כך שכל טאב בכרום הוא למעשה גרסה עצמאית לגמרי של הדפדפן, כך שאם למשל אתר אחד גורם לכרום לקרוס, רק אותו טאב יקרוס ושאר הטאבים ימשיכו לפעול כרגיל. בזכות טכנולוגיה ייעודית יוכלו טאבים להעביר ביניהם נתונים בעזרת JavaScript. כמובן שכדי למנוע זליגה של מידע מאתר אחד לאתר אחר, האפשרות הזו מוגבלת רק לטאבים בתוך אותו אתר.

דפדפן הכרום, הפך בשנה האחרונה למוביל בעולם בכמות המשתמשים עם מעל למיליארד משתמשים תוך כדי שהוא דוחק את מתחרהו הראשי ה"אינטרנט אקספלורר" מהמקום הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר