צניעות מצילה

האמא לבשה כיסוי ראש ובנה ניצל מהמחלה והבריא • צפו

לפני 11 חודשים, נתנאל חנוכה ואשתו קיבלו על עצמם לשים כיסוי ראש ולהתלבש בצניעות כדי להציל את בנם החולה. אתמול הוא חשף כי זה עבד ובנם הבריא לחלוטין • צפו (מעניין)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילום: אתר שופר)

במהלך הרצאה שהתקיימה בחדרה הפתיע נתנאל חנוכה את הרב אמנון יצחק ובהתרגשות הודה לו על כך שביקש מאשתו לחבוש כיסוי ראש בכדי להציל את בנם שאושפז במצב אנוש בבית החולים.

תחילתו של הסיפור, לפני כשנה, ההורים לבית משפחת חנוכה הבחינו כי בנם הקטן אליה חש שלא בטוב, האמא פינתה את הילד לרופא בשל פצעים בלשון. הרופא שחרר אותם לבית. אך ביום רביעי המצב החמיר, והאם הגיעה שוב יחד עם הילד לרופא שהסביר לה שזה טבעי ואין צורך להתפנות לבית החולים. אך הרופא אומר שאין צורך.

לאחר מכן, ההורים קיימו שיחה עם המוקד של קופת החולים, הרופא ששמע דרך הטלפון את הנשימות של הילד הורה להם לפנות את אליה בדחיפות לבית החולים.

"איך שהגענו למיון קופצים עלינו רופאים, שמים לילד מסכת, חמצן, מזמינים רופא מטיפול נמרץ", שחזר האב חודשים לאחר מכן: "לא הצלחנו להבין מה קורה. אמרתי לרופא 'מה שטוב לילד - תעשה', אני מתחיל לפחד, אני רואה את הרופא נתקע על יד ימין של הילד. הרופא אומר 'אין דופק ביד', העורק שעשו לו בגרון גרם לקריש דם".

נתנאל מספר, כי לאחר שלושה ימים, בצאת השבת, אחיו הגדול לקח אותו לקבל את ברכת הרב אמנון יצחק. לדבריו, הרב אמר לו שאישתו צרכה לקבל עליה כיסוי ראש ולשמור על צניעות. "רצינו את הילד בחיים, כל מה שהרב אומר נעשה".

לדבריו, כבר בצאת שבת, אשתו חבשה כיסוי ראש ולבשה בגדים צנועים. אך ביום שני בערב מנהל המחלקה נכנס לחדר של אליה "ומשהו לא בסדר היה במבט שלו". לאחר מכן הוא נכנס לחדר של הרופא שהסביר לו שאין הרבה סיכויים שהילד ישרוד.

אלא שלדברי בני הזוג, אט אט - כנגד כל הסיכויים - בזכות שקיבלו על עצמם להתחזק ולהתקרב לה', הילד חזר לעצמו והבריא.

אתמול, במהלך הרצאה בחדרה, האב הנרגש הגיע והפתיע את הרב יצחק: "אני לא רוצה לשאול שאלה, אני רוצה להגיד לך תודה. תודה לך שלפני 11 חודשים הבן שלי היה בטיפול נמרץ בשניידר, מורדם ומונשם. עכשיו הוא חי, לאחר שהרופאים אמרו שנגמר הסיכוי ולהתכונן להכל. אמרת לאשתי לשים כיסוי ראש, היום הוא חי, והיה נס רפואי, והיום אשתי עם כיסוי ראש, תודה לך הרב".

הרב אמנון יצחק: "תהיה בריא. תקפיד שלא תצא שערה החוצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר