"זה השלב שפחדתי"

רוצחו של מנחם שטארק צפה בתיעוד הרצח והודה

סרטון ממצלמת אבטחה שתיעדה את הרצח האכזרי של איש העסקים החרדי מנחם שטארק, הוצג לחבר המושבעים בניו יורק. הרוצח הודה: "מה שקרה היה בגלל הפחד שלנו" (עולם)

מנחם שטארק (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

בסוף השבוע האחרון, נערך שלב הראיות במשפטו של קנדל פיליקס, החשוד ברציחת הנגיד האמריקני מנחם שטארק ז"ל באכזריות רבה. סרטון ממצלמת אבטחה שתיעדה את הרצח האכזרי, הוצג לחבר המושבעים בניו יורק.

בשעה שהסרטון הוקרן באולם בית המשפט, אמר פיליקס כי "זה השלב שבו פחדתי, זה לא היה אמור לקרות", בהמשך אמר פיליקס כי הרעיון לחטוף את שטארק הגיע מבן דודו.

פיליקס שחזר בבית המשפט ואמר כי בן דודו אמר לו "הוא חייב לי כסף, אנחנו נחטוף אותו ונוציא ממנו כסף, לא חשבנו שהוא ימות ומה שקרה אחר כך היה בגלל הפחד שלנו".

החטיפה (מצלמות אבטחה)

התובע במשפטו של פיליקס טען בבית המשפט כי הוא אחראי לחטיפה ולרצח וכי הוא ניסה לגמד את חלקו בפרשה החמורה על מנת להקל בעונשו.

כזכור, לפני כשנתיים נחטף הנגיד הניו יורקי מנחם שטארק על ידי כנופיית שודדים שניסו לסחוט אותו, לאחר ימים של חיפושים איתרה המשטרה את גופתו של שטארק בפח אשפה כשהיא חרוכה לאחר שהשודדים ניסו באכזריות רבה להצית את גופתו.

בימים שלאחר מכן נעצר פיליקס יחד עם בן דודו, במהלך חקירתו, סיפר פיליקס לחוקרים כי הוא ועוד שותף לפשע ביקשו "רק" להפחיד את הנגיד החסידי ולבקש ממנו סכום כסף (שלטענתם היה חייב), אולם לאחר החטיפה, בשעת הנסיעה, "הסתבכו העניינים" ושטארק החל בועט וצועק. שותפו לרצח ביקש להשתלט עליו והתיישב מעליו וכתוצאה מכך איבד שטארק את נשימתו ומת.

הקדיש של הילדים (באדיבות המצלם)

לאחר שהבינו הרוצחים את הבעיה שנוצרה, הם ניסו לגייס לעזרתם חברים נוספים, אולם חלקם עזבו את הרכב כשגילו שיש בתוכו גופת אדם. פיליקס וחבר נוסף נסעו לתחנת הדלק בגרייט נק, שם רכשו בקבוק סודה ומיכל בנזין. הם שפכו את החומר על גופתו של שטארק, הציתו אותה והשליכו לפח זבל הסמוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר