עוד חבר ברשימה: אושית הרשת יחיאל רדוצקי נחסם מפייסבוק

יחיאל רדוצקי, איש קבע חרדי ואושית פייסבוק מוכרת, נחסם מפייסבוק למשך עשרים וארבע שעות ומצטרף לרשימה מכובדת של אושיות שנחסמו לאחר שפרסמו את צירוף המילים "פלסטינים מטומטמים" (ברשת)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום מסך)

יחיאל רדוצקי, איש קבע חרדי ואושית פייסבוק מוכרת, נחסם אמש (רביעי) מרשת הפייסבוק למשך עשרים וארבע שעות. רדוצקי מצטרף לרשימה מכובדת של אושיות שנחסמו בשבוע האחרון מהרשת לאחר שפרסמו את צירוף המילים "פלסטינים מטומטמים".

מוקדם יותר השבוע נחסם מפייסבוק איש הפרסום יותם זמרי, זאת מאחר וכתב "היי פלסטינים מטומטמים, אם אתם רוצים להרוג אותנו עדיף אחרי החגים. כשאתם עושים את זה לפני רוב הסיכויים שתיפלו על מישהו שזה בא לו טוב".

בעקבות חסימתו של זמרי, גולשים רבים פרסמו את צירוף המילים "פלסטינים מטומטמים". ביניהם רדוצקי שכתב: "מרגיש שאני חייב לקחת הפסקה קצרה מהפייסבוק. פלסטינים מטומטמים". כנראה שבפייסבוק לא הבינו את ההומור של רדוצקי, וחסמו אותו.

יצויין, כי מזה תקופה ארוכה שנטען כי פייסבוק נוהגת ביד קשה מול "הסתה" יהודית, אך מתעלמת מהסתה פלסטינית. ארגון "שורת הדין" אף יצא בשנה האחרונה בקמפיין נגד פייסבוק שלא מנעה את ההסתה ברשת בתקופת גל הטרור.

"לחברת פייסבוק אחריות על חיי אדם, אך היא בוחרת להתעלם מכך", טענו ב"שורת הדין". "יש ביכולתה לעקוב, לנטר ולהסיר את הדפים והפרופילים המסיתים, אך היא בוחרת לא לעשות זאת. החלטנו לשים סוף לטרור המשתולל ברשת החברתית". ב"שורת הדין" החלו לפעול להגשת תביעה נגד הרשת בארצות הברית.

את תגובת רדוצקי ופייסבוק לא ניתן היה להשיג בשעה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר