"למה?" • האזינו

הרב מזוז תוקף: "חרד"ק? השם ישנא אותנו!"

ראש ישיבת "כסא רחמים" תוקף את הקיצוניים שתוקפים חיילים חרדים ואומר: "מה החרד"ק הזה? למה השנאה הזו? ה' רואה שאנחנו שונאים אחד את השני - הוא ישנא אותנו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מזוז (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז במתקפה חריפה נגד הקיצונים שתוקפים את החיילים החרדים שמגיעים להתפלל בבתי הכנסת.

במהלך עצרת סליחות באשקלון אמר הרב מזוז: "מספרים שהגיע איזה חייל במדים להתפלל בבית הכנסת במאה שערים. לתת לו מכות? בגלל שנכנס במדים להיכנס להתפלל? מה קרה לכם? מה השיגעון הזה? מה קרה להם? למה אתם עושים ככה?".

הגר"מ מזוז המשיך ותקף: "אתם חושבים שהוא פושע? - קודם כל הוא לא פושע - אבל נניח שהוא פושע, הוא בא להתפלל!, במקום לעודד אותו 'ברוך הבא' ולקרב אותו, אתה מכה אותו? קורא לו 'חרד"ק', מה החרד"ק הזה? מה השמות האלה? למה השנאה הזו? למה אנחנו צריכים לשנוא אחד את השני?".

הרב המשיך ואמר: "אם חס וחלילה קורה משהו אתם מתקשרים למשטרה, יבואו חיילים להגן עליכם, מה אתם חושבים שאתם מוגנים? ה' רואה שאנחנו שונאים אחד את השני - הוא ישנא אותנו".

הרב הזהיר מההשלכות: "שיבוא הבן של החייל הזה ויראה שאת אביו גירשו מבית הכנסת, מה יאמר? 'אני לא אלך לבית הכנסת', ככה עושים? להיפך, צריכים לקרב אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר