6 טיפים לאריזת מזוודה מהצוות שמטפל בכבודה בשדה התעופה

צוות שדה התעופה מטפל בכל יום באלפי מזוודות בשלל צורות, גדלים וסוגים ויש להם 6 טיפים בשבילכם כיצד לארוז נכון ומהי המזוודה האופטימלית לטוס איתה (מדריך, ארגון)

איך לארוז נכון ומהי המזוודה האופטימלית לטוס איתה (צילום: shuttersock)

בראיון למגזין החופשות Condé Nast Traveller, מונה זאק, חבר צוות שדה תעופה בארה"ב, 6 טיפים חשובים שיוודאו שהמזוודה שלכם על שלל חפציה תגיעה ליעד בשלום.

דאגו למזוודה עם תחתית יציבה

"הדבר הכי חשוב במזוודה זה תחתית יציבה. אני תופס אותה ואת הידית העליונה, וכך יכול למקם בקלות את המזוודה בתא המטען במטוס. זה לא שומר על החפצים שלכם מסודרים, זה מקל מאוד על הגב שלי".

מלאו כל חלל וסגרו את הכל הרוכסנים

"המזוודות עוברות מסלול לא קל בדרך ליעד, ותיקים מלאים שורדים את זה טוב יותר. מלאו היטב כל חלל במזוודה. בנוסף, בדקו של הרוכסנים סגורים! אני לא יכול להגיד כמה פעמים הגיעו אליי מזוודות עם כיסים פתוחים והכל נשפך ברגע שהרמתי אותן. הדבר הגרוע ביותר קורה כשאורזים דברים נוזליים בכיסים הקטנים הסובבים את המזוודה. בדרך כלל הם יתרסקו בשלב זה או אחר, ושמפו או מה שזה לא יהיה נוטף בכל מקום".

בחרו מזוודות קשיחות על פני תיקי בד

"יותר ויותר חברות משווקת מזוודות מבד, דקות ולא יציבות, ומכנות את עצמן "המטען הקל בעולם". זה אולי סופר קל לארוז בהן ואפשר לדחוס יותר משקל, אך הסיכוי שהן יהרסו גבוה הרבה יותר ממזוודה קשיחה. או שתקנו מזוודה זולה מתוך ידיעה שאתם עומדים להחליף אותה לעתים קרובות או שתשקיעו באחת כזו שבנויה היטב ותחזיק לכם זמן רב יותר".

לכו רק על מזוודות עם ארבעה גלגלים

"אנחנו לא מתעסקים בהארכת ידיות כשאנו גוררים את התיקים. מזוודה עם ארבעה גלגלים קלה לנו הרבה יותר, כי אני יכול פשוט לדחוף אותה לקולגה שלי, במקום ללכת עד אליו. מטען דו גלגלי בדרך כלל ייזרק או ייגרר למקום בו הוא אמור להיות ויגיע לשם בדרך פחות בטוחה".

הקטינו את תגי הזיהוי על מזוודות שלכם

"מבחינתנו, תגי הזיהוי והרוכסנים הם כולם גופים זרים שעלולים לגרום נזק. תגי הפלסטיק הגדולים והקשיחים הם הגרועים ביותר. הם נהרסים בקלות, נתפסים במטענים אחרים ועלולים להיתלש מהמזוודה. לכו על תג סולידי קטן".

עטפו בניילון או הכניסו לתיק עגלות ילדים וסלקלים

"רצועות של סלקלים ועגלות זה הסיוט שלנו כי הם נתקעים בכל דבר. חוץ מזה, לפעמים הם מגיעים אלינו במצב פשוט דוחה, ואנחנו לא נוגעים בהם יותר ממה שאנחנו חייבים. אבל אם ארזתם את כל הרצועות בפנים ועטפתם אותם היטב בניילון נצמד או הכנסתם לתיק, יש סיכוי גבוה שהם יטופלו טוב יותר. אם לא, יש סיכוי גבוה לא פחות שנוריד אותם מתא המטען כיוון שהם מפריעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר