תכלה שנה וקללותיה

הטענות לאלימות ופטירת ההורים: שולי רנד מדבר על השנה הקשה

האמן החרדי שולי רנד מדבר על השנה הקשה שעבר: "חשבתי 'למה זה מגיע לי', אבל זה לא היה לרגע בקטע של רדיפה עצמית". על הטענות לאלימות: "זו שטות ולא אמת" (חדשות)

שולי רנד (צילום: יונתן בלום, ynet)

השנה הקשה של שולי רנד: האמן והשחקן החרדי שולי רנד, שעבר בחודשים האחרונים זעזועים לא פשוטים - הודעה של אישתו על היעדרותו כביכול ופטירתם של אביו ואמו בזה אחר זה בהפרש של ימים ספורים, התראיין לעיתון "ידיעות אחרונות" והתייחס לשנה הקשה שעבר.

"אמא כמעט לא הייתה יכולה לדבר שם" סיפר רנד על הלווית אביו, "אבל הקריאה לאבא משהו שכתבה, אמרה 'להתראות בשמיים' ועשתה תנועה קטנה ביד. זה שבר את לבי".

רנד מוסיף ואומר "אי אפשר בכלל להסביר מה עבר עלי. זה היה הלם, כל מגוון הרגשות שאפשר לתאר. ההתחלה הייתה קשה מאוד. זה לא עוד שבעה אלא 11 יום של אבלות. בהחלט חשבתי 'למה זה מגיע לי', אבל זה לא היה לרגע בקטע של רדיפה עצמית. אני סומך על הקדוש ברוך הוא שיודע מה הוא רוצה".

הלווית אמו של שולי רנד (באדיבות העיתונאי יהודה שלזינגר, "ישראל היום")

הזמר המוערך התייחס גם לטענות לאלימות במשפחה, ואמר כי "לפני הכל, לא הורשעתי. מה שכביכול כתבו שהודיתי בבית המשפט, אמרתי מיד בתחנת המשטרה כי הרי זה מה שקרה. אכן הייתה גרימת חבלה ברשלנות באותה תקרית עם השקית".

רנד מסביר את גרסתו לתקרית ואומר: "ניסיתי לקחת שקית שהיו בה דברים שחשובים לי, מסמכים משפטיים ואישיים שלי. היא (מיכל רנד. ק.ר.) אחזה בשקית, אני אחזתי, ואז היא נפלה וקיבלה כמה שפשופים. זה מה שקרה. אבל מפה ולאן שזה הגיע, האשמות כלפי שאני כביכול מכה את אשתי, הדרך ארוכה. זו שטות ולא אמת".

"ידוע ומפורסם שהיום, ההמלצה הראשונית של כל עורך דין לאישה בתהליך גירושין או בסכסוך משפחתי או כספי היא להגיע למעון לנשים מוכות. זו פשוט עצה גרועה ולא נכונה שמסבה נזק אדיר לפני הכל לנשים שבאמת זקוקות להגנה הזו" הוא אומר.

רנד אומר בכאב כי "הדבר האחרון שחשבתי שיקרה בעולם הוא שינסו להדביק בי רבב, חס ושלום, כגבר שמכה את אשתו. הדבר האחרון שאפשר לומר עליי הוא שאני מכה נשים או מכה מישהו בכלל".

רנד מוסיף ואומר "אלימות נגד נשים זה הדבר הכי מזעזע בעולם, אבל אני לא שם בכלל. וזה לא המקרה. יכול מאוד להיות שנפלתי כאן קורבן לעצות לא נכונות של עורכי דין. במהלך ויכוח בין בני זוג יכולים לקרות דברים מעין אלה. מכאן ועד אלימות יש פער גדול. לא היה ולא נברא. העניין בינינו הרי עדיין נמצא בדיונים בבתי משפט. כאב לי ששמו אותי באותה רשימה עם אנשים כמו משה קצב או פושעי ישראל לדורותיהם וגברים אלימים סדרתיים. כאב לי שבעתיים".

ממשרד עורכי דין בני דון יחייא, המייצג את מיכל רנד, נמסר: "מרשתנו פנתה בתום לב ומתוך צורך למקלט לנשים מוכות וללא כל שיקול מניפולטיבי או טקטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר