פיראט

מסתורין: חבר פרלמנט גרמני ביצע רצח כפול

אחד הפוליטיקאים המוכרים במפלגת 'הפיראטים' בברלין, גרוולד קלאוס-ברונר, נמצא מת בדירתו בבירה הגרמנית, כשלצדו גופת אדם נוסף. במכתב שהותיר אחריו, הוא הודה ברצח (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הבכיר שרצח (צילום: מתוך ה-facebook של Raymond Johansen)

אחד הפוליטיקאים המוכרים במפלגת 'הפיראטים' בברלין, גרוולד קלאוס-ברונר, נמצא מת בדירתו בבירה הגרמנית, כשלצדו גופת אדם נוסף. התביעה בברלין חשפה היום (חמישי), כי במכתב שהותיר אחריו קלאוס-ברונר, הוא הודה שלפני מותו הוא רצח את המוטל לידו, צעיר בן 29.

דובר משרד התובע, מרטין סטלטנר, מסר כי קלאוס-ברונר רצח את הצעיר, ששמו לא פורסם, ב-15 בספטמבר בדירתו של הקורבן, ואז העביר את גופתו לדירתו שלו. שתי הגופות נמצאו שם ביום שני השבוע. הוא רצח אותו באמצעות מכה בחפץ קהה.

לפני כעשור נוסדה מפלגת הפיראטים כדי לשים דגש על חירויות הפרט ב...אינטרנט. בבחירות המקומיות במדינת המחוז ברלין ביום ראשון השבוע, היא קיבלה רק 1.7 אחוז מהקולות, ובעקבות זאת הפסידה את כל 15 מושביה בפרלמנט.

לדברי הרשויות, קלאוס-ברונר, שהיה אחד מנציגי מפלגתו בפרלמנט המחוזי, מת כנראה לפני שתוצאות הבחירות פורסמו. גופותיהם של השניים נמצאו כשכבאים פרצו לדירתו של קלאוס-ברונר, אחרי שבמחשבי המפלגה שלו התקבל מכתב הפרידה שכתב ושלח לחבריו.

את המסתורין האופף את מותם של השניים מגבירה העובדה שבנאום בפרלמנט המחוזי ביוני השנה אמר קלאוס-ברונר לעמיתיו שבקרוב יצטרכו להדליק נר לזכרו. בהודעה על מותו של קלאוס-ברונר מסרה מפלגתו כי חברי המפלגה יתגעגעו אליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר