ניצח למרות הכל

תלמיד הישיבה אלישיב אליהו שבר שיא עולמי בהרמת משקולות

אלישיב אליהו, צעיר חרדי שנזרק ממספר ישיבות, הוכיח כי הכל אפשרי וזכה במקום הראשון באליפות אירופה בהרמת משקולות. "הוא ללא ספק הסמל שלנו" אומר רב המדרשה בה אליהו לומד (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
אלישיב אליהו. כתלמיד ישיבה ועם המשקולות (באדיבות המצלם)

קידוש השם: אלישיב אליהו, צעיר חרדי בן 18 שלומד במדרשה החרדית "נחלת יעקב" בטבריה, ניצח באליפות אירופה בהרמת משקולות לנוער שנערכה בימים האחרונה בסרביה - ואף שבר שיא עולמי בלחיצת חזה.

כזכור, לפני כארבעה חודשים פורסם ב"כיכר השבת" סיפורו המיוחד של אלישיב שנזרק בעבר מישיבות שונות בהן למד, עד שהגיע למדרשה הטבריינית שמפעילה חוגים שעוסקים בכושר גופני. אלישיב שהתאמן בהרמת משקולות, זכה לפני מספר חודשים במקום הראשון בתחרות ארצית בהרמת משקולות לנוער, ונבחר לייצג את ישראל באליפות אירופה שנערכת בסרביה.

אלישיב זוכה באליפות (באדיבות המצלם)

אלישיב אליהו. "ילד שקט מאוד וממוקד מטרה" (באדיבות המצלם)

את הבשורה על זכייתו במקום הראשון בתחרות בישראל, קיבל אז אלישיב בזמן חגיגת סיום מסכתות סוכה וסוטה במדרשה בה הוא לומד. בשיחה שקיים אז עם "כיכר השבת" הוא אמר כי "האימונים היו קשים מאד" וכי הוא השקיע בהם הרבה שעות בשבוע. "ציפיתי לזכות במקום הראשון ואני שמח שזה אכן קרה".

כאמור, בשבוע האחרון, במהלך התחרות בסרביה, הוא זכה במקום הראשון ושבר שיא בלחיצת חזה, אחד משלושת המקצועות - דד ליפט, סקוואט ולחיצת חזה.

אלישיב אליהו במדרשה בטבריה, "ללא ספק הוא סמל שלנו" (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הרב רביץ, רב המדרשה בה לומד אלישיב, סיפר כי "אליהו הוא ילד שקט מאוד, מה שבאמת מאפיין אותו זו העקביות וסימון המטרה. אין ספק שאליהו אליישיב הוא סמל המוסד של מדרשת נחלת יעקב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר