המוייפת של שופר

"אמרתי 'ריבונו של עולם, אתרום לרב אמנון יצחק'- והרכב תוקן"

באתר 'שופר' של הרב אמנון יצחק, מפרסמים את סיפורו של אחד מחסידיו, שלדבריו המנוע ברכבו התקלקל - אך בזכות הבטחתו לתרום לרב אמנון המנוע לא נזקק לתיקון וחזר לפעול (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shoat/Flash90)

באתר 'שופר' של הרב אמנון יצחק מוצג סיפורו של אחד מחסידיו שלדבריו המנוע ברכב שלו התקלקל, אך בזכות הרב אמנון המנוע לא נזקק לתיקון וחזר לפעול.

על פי הסיפור המובא באתר. משחזר החסיד וכותב: "לפני מספר ימים היה לי בעיות עם הרכב של אשתי הוא התחיל להוציא עשן סמיך ביותר היה נכבה ומקרטע. הלכתי לחבר מוסכניק שאני מכיר, הוא בדק ואמר לי שככל הנראה זה ראש מנוע, הוא בדק עם מחשב וגם ידני".

לדבריו: "אמרתי לעצמי עכשיו להוציא איזה 3,000 ש"ח ועוד כחודש יש לי בר מצווה של הילד שההוצאה שם לא קטנה, הלכתי להתייעץ עם עוד מישהו לגבי זה והוא אמר לי שצריך לעשות טיפול 10,000 ק"מ. אחרי שעשיתי הבעיה לא נפתרה ורק הבנתי שעבדו עליי בסכום של כ-500 ש"ח, טיפול מיותר".

בשלב הזה מספר חסידו של הרב יצחק כיצד המנוע חזר לפעול רגיל: "עלה לי רעיון שאין לי מה להפסיד. הסתכלתי לשמים ואמרתי לקב"ה: "אתה יודע שבשנים האחרונות אני הולך בדרך של הרב אמנון שליט"א ומשתדל לקיים כל מה שיוצא מפיו ואני מבקש שבזכות הרב תעזור לי לחסוך את ההוצאה הזאת (שאני אוציא כמה שפחות) ובעזרת השם אני מתחייב לתרום סכום כסף לאיפה שהרב יחליט" - ופה נגמר התפילה הקטנה שלי".

"למחרת ירדתי לבדוק מה עם הרכב וראיתי שהוא מניע רגיל ולא יוצא עשן! היה לי מוזר, אבל בכל זאת התקשרתי לחבר ואמרתי לו שזה מה שהיה, אבל אני בכל זאת מביא לו את הרכב לבדיקה. הבאתי לו את הרכב בידיעה שככל הנראה צריך להחליף ראש מנוע".

הוא סיכם וכתב: "בזכות הרב חסכתי הרבה כסף ונשאר לי לבקש ממך אחי היקר, אם תוכל לשאול את הרב לאיפה אני צריך להעביר את התרומה שהתחייבתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר