סגירת מעגל במכללת מבחר: בוגר מסלול עבודה סוציאלית השתלב כמרצה במכללה

טקס סיום מרגש לגברים בוגרי תואר ראשון ותואר שני במסלול עבודה סוציאלית התקיים השבוע במכללת מבחר. (לימודים, שיווקי)

הרב מאיר יעקובוביץ' מנכ"ל מבחר. (צילום: יח"צ)

טקס סיום למסלול עבודה סוציאלית , תואר ראשון ושני, התקיים השבוע במכללת מבחר בהשתתפות בני המשפחה שליוו את הבוגרים במהלך לימודיהם.

הטקס התקיים בנוכחות מכובדת של הנהלת בית ספר לעבודה סוציאלית באוני' חיפה : פרופ' מירי כהן ראש ביה"ס לעו"ס, פרופ' גיא אנוש מנהל המסלול, פרופ' יעל לצר העומדת בראש המסלול ללימודי תואר שני ומכובדים נוספים.

הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל מבחר ציין בדבריו את שיתוף הפעולה הפורה שיש למכללת מבחר עם אוני' חיפה והכריז על פתיחת שני מסלולי לימוד חדשים הנפתחים בשיתוף פעולה עם אוני' חיפה.

כמו כן, ציין הרב יעקובוביץ' את העובדה כי עשרה בוגרים מתוך בוגרי תואר ראשון כבר ממשיכים ללמוד במבחר את התואר השני בעבודה סוציאלית – מה שמעיד על רמת האמון הגבוהה של התלמידים במסלול ההכשרה שמציעה המכללה.

ר' ברק עמר, מנחה הטקס שמח לבשר לנוכחים כי לראשונה בתולדות מבחר – בוגר של מסלול עבודה סוציאלית השתלב כמרצה מן המנין במכללה עצמה, מטעם אוני' חיפה.

מדובר בסגירת מעגל מרגשת בה בוגרי המכללה מכשירים את דור העתיד של המקצוע שכולו עשיית חסד ושליחות קדושה.

בוגרים מצטיינים קיבלו מלגה מטעם משפחתו של מייסד מכללת מבחר – משפחת פוס שמעניקה באופן קבוע מלגות לסטודנטים מצטיינים, ורואה בהצטיינות הזו הגשמה של חזון אבי המשפחה הרב ד"ר אברהם פוס ז"ל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר