זכרנו לחיים - ר' מרדכי גוטליב בקליפ חדש

לפני שבוע שחרר ר' מרדכי את שירו "זכרנו לחיים" התגובות הנלהבות הביאו אותו לצלם לו קליפ ייחודי יחד עם חברים מוזיקאים וגם כאלה שאינם (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(יח"צ)
פחות משבוע לאחר שנחשף השיר ׳זכרנו לחיים׳, היוצר ובעל המנגן ר׳ מרדכי גוטליב והחברים, משיקים את הקליפ זכרנו מתוך הקומזיץ שהתקיים בירושלים.
האווירה פסטורלית. עשרות יהודים, צעירים ומבוגרים, בגוונים שונים, יושבים בחצר ירושלמית, ומפזמים בהתרגשות בליווי גיטרות וכלים אקוסטיים, את השיר אליו הם נחשפים לראשונה: "זכרנו לחיים, מלך חפץ בחיים, וכתבנו וחתמנו בספר החיים למענך אלוקים חיים". במרכז החצר קשה להתעלם מדמותו של ר' מרדכי גוטליב. בעיניים עצומות, הוא פורט בגיטרה בידו, ושר בקול עמוק את שירת הנשמה שלו.
בין החברים, תוכלו לזהות את החזן דובל'ה הלר, לצד אחיו אמן הקלרינט דוד הלר. לצידו הכנר שימי ויצהנדלר הפורט על נימי הנפש עם כינורו בדביקות. את האחים שיליץ שהביאו איתם את אוירת הקומזיץ הנפלאה, ועוד המון חברים טובים שברגע אחד התחברו לשיר זכרנו בתחינה ובקשה לחיים טובים.
"קיבלתי תגובות נרגשות על השיר שיצא לפני פחות משבוע, ואני מתפלל שהקליפ יעניק נופך מיוחד ויצליח לגרום לכל אחד להתחבר אחרת למילים בעלי המשמעות הרבה "זכרנו לחיים... וכתבנו וחתמנו בספר החיים"", אומר ר' חיים גוטליב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר