אסון משפחתי

הסבתא והסבתא רבא נהרגו בדרך לבת המצווה של הנכדה

לאחר עשרה ימים של מאבק הלכה לעולמה אסתר אסייג שנפצעה קשה בתאונת דרכים בה נהרגה אמה רבקה טולידאנו. הלווייתה תערך ב-16:00 בקרית אתא (דיין האמת)

(שאטרסטוק)

לאחר שהאם רבקה טולידאנו בת ה-83 נהרגה בתאונה המחרידה לפני כעשרה ימים בכביש 70, אמש (א') לאחר שנאבקה על חייה כל העת החזירה בתה אסתר אסייג (57) את נשמתה וזאת כחודש לפני חתונת בנם.

משפחתם סיפרה כי הן היו בדרך לשמחת בת המצווה של נכדתה של אסתר ע"ה נינתה של האם שנהרגה במקום.

התאונה הייתה ב-15 בספטמבר בקטע הכביש בין היישוב נתיב השיירה לכניסה לשייח דנון. מדובר בכביש שבו נתיב אחד לכל כיוון, ללא גדר הפרדה. שני כלי רכב - פרטי ומסחרי - נסעו זה מול זה והתנגשו חזיתית, לאחר שאחד מהם סטה מנתיבו מסיבה שאינה ברורה. מעצמת הפגיעה, נהרגה רבקה במקום, בתה נפצעה קשה ובעלה של הבת נפצע באורח בינוני. עוד שני בני אדם נפצעו באורח בינוני וקל.

אסתר טופלה במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל בנהריה, אך אמש נמסר על פטירתה. בעלה עדיין מאושפז.

מאגף התנועה במשטרה נמסר כי חקירת התאונה בעיצומה ועדיין לא נקבע מי מהנהגים סטה מהנתיב. באגף ציינו כי עדיין לא קיבלו תוצאות מעבדה בנוגע לשאלה אם מי מהנהגים נהג תחת השפעת אלכוהול.

אסתר אסייג ע"ה אחת הנשים המוכרות והידועות בקרית אתא, בת למשפחת טולידאנו, אף היא מן המשפחות הבולטות בקריה. אחיה של אסתר ובנה של רבקה הוא הרב שמואל טולידאנו רב שכונה בראשון לציון, שזה עתה קם יחד עם אחיו מן השבעה על פטירת אימו וכעת יושב שבעה על אחותו.

ההלוויה תתקיים בשעה 16:00 בבית העלמין ארץ החיים בקריית אתא (צומת אעבלין).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר