שעות לעימות בארצות הברית

"הדמוקרטים יגידו שטראמפ כָּשַל, בציבור זה נתפס אחרת"

שעות לפני העימות הראשון בין שני המועמדים לנשיאות ארה"ב, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל בראיון ל"כיכר השבת": "אני מאוד מאמין באיש, הוא פשוט אוהד אותנו. אני מתפלל שייבחר" (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מארק צל (צילום: Joe Davids/FLASH90)

שעות לפני העימות שייערך הלילה (בין שני לשלישי) בין המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, עימות בו על פי הערכות יצפו כ-100 מיליון בני אדם בארה"ב ורבים נוספים ברחבי העולם, אומר יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל מארק צל בשיחה עם "כיכר השבת" כי "הדמוקרטים יגידו גם אחרי העימות שטראמפ נכשל והיה נורא - אבל בציבור הכל נתפס אחרת".

לדבריו: "העימות הערב ישפיע באופן מהותי ומשמעותי על הקרב בין המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ להילארי קלינטון. המון אנשים, קרוב למאה מליון אנשים, צפויים לצפות בעימות הזה - הסיבה העיקרית הינה ההתעניינות בדונלד טראמפ. רמת ההתעניינות הינה ללא תקדים, לכן אני בטוח שזה ישפיע על המצביעים הפוטנציאליים".

טראמפ. "מתפלל שייבחר" (שאטרסטוק)

"אני בטוח שהדמוקרטים יגידו גם אחרי העימות שטראמפ נכשל והיה נורא, אבל בציבור הכל נתפס אחרת - ועובדה שהוא רק עולה בסקרים" אומר צל, "אנשים מבינים שכל ההשמצות אינן נכונות ומתחילים להתייחס אליו כמועמד ראוי ואת זה הוא יכול לחזק בעימות הראשון".

"אני מאוד מאמין באיש ובצוות שלו" אומר מארק צל. "אנחנו עובדים איתם יום יום ואני מתרשם מאוד מהצוות הזה ואני בטוח שהם יובילו אותו לניצחון. כולנו חותרים לאותו כיוון אבל היופי של הקמפיין שלנו זה שהוא לא מנוהל כמו צבא אלא יש חופש דיבור וביטוי לאנשים שכל אחד תורם את חלקו הייחודי".

"למשל", אומר צל, "הקמפיין של טראמפ בישראל לא הוכתב מלמעלה, אלא יוזמה של ציבור אמריקאי-יהודי וגם ישראלים שאוהבים את המועמד הרפובליקני ומבקשים בהצלחתו".

נתניהו וטראמפ, אמש (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"לדעתי מה שיעניין את הציבור בעימות זה לראות את שני המתמודדים ולבחון האם הם מתאימים להיות נשיאי ארצות הברית" אומר צל.

צל מרוצה מאוד מהפגישה בין טראמפ וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. "זו הייתה פגישה פנטסטית. מאיפה אני יודע זאת? משום שבדף הפייסבוק של נתניהו יש קרוב לעשרים אלף לייקים למפגש עם טראמפ - פי כמה מלדיווח על הפגישה עם קלינטון, וזה מוכיח שהציבור מבין מי באמת אוהד את ישראל".

מארק צל עם פעילים למען טראמפ בישראל (צילום: Joe Davids/FLASH90)

"הוא פשוט אוהד אותנו, את ישראל" אומר מארק צל. "זו הפעם הראשונה מאז מלחמת ששת הימים שנשיא אמריקני אומר שהוא לא רוצה להכתיב למדינת ישראל את הפתרון מול הפלסטינים. טראמפ אמר במפורש 'אני לא מתכוון להתערב וזה עניין ישראלי'. זו גישה מרעננת ואני מתפלל שהוא ייבחר ויוכל ליישם את המדיניות הזו. זה יהיה דף חדש במזרח התיכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר