נתניהו לחברי ליכוד

"בנושא הדיור כמו בכדורגל - לוקח זמן אבל בסוף נבקיע ונמצא פתרון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בהרמת כוסית עם חברי הליכוד ושיבח את שריו ישראל כץ ומירי רגב. על מחירי הדיור: "כדורגל לפעמים לוקח זמן אבל בסוף מבקיעים. גם בנושא הדיור" (חדשות,ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום ארכיון: יוסי זליגר, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הופיע הערב (שני) בפני קהל חברי הליכוד שהתכנסו להרמת כוסית בכפר המכבייה ברמת גן. נתניהו שאיחר קמעא לאחר שהתעכב בנמל התעופה עם שובו מביקורו בארה״ב התקבל על ידי הפעילים בחום ובשירה.

ראש הממשלה ציין לשבח את השרים ושם דגש על פעילותם של השר ישראל כץ בנושא שיפור התחבורה בישראל והשרה מירי רגב בתחום התרבות. נתניהו התייחס למצב הביטחוני בעזה וברמת הגולן ואמר: "אין יותר טפטוף. לא של פצמ"רים ולא של גראדים. אני לא מוכן לקבל טפטוף. ברמת הגולן ובעזה אנחנו מגיבים בעוצמה רבה. מול טפטוף מקבלים מטר".

נתניהו סיפר כי בניגוד לאווירה המדכאת כאילו וישראל ניצבת בפני בידוד מדיני, הרי שהאמת - לדבריו - הינה הפוכה לחלוטין.

"אני צפוי להיפגש השנה עם 255 מנהיגי מדינות" ציין ראש הממשלה לקול מחיאות הכפיים של הקהל. "יש 365 ימים בשנה, תורידו שבתות וחגים ותישארו עם 200. אבל מספר המבקרים שהולך ונבנה הוא 255 מנהיגים. זה מספר עצום. ישראל צובעת את העולם בכחול לבן".

חלק מהמשתתפים באירוע (באדיבות המצלם)

"הטענות על בדידות נובעות מהפער בין היחסים והבריתות עם המדינות והדרך בה זה משתקף באו"ם. שברנו את החרם באפריקה ובאמריקה הלטינית ולאט לאט נראה עוד מדינות המבקשות לכרות עמנו ברית".

"צריך להבין שהחלש נכחד ורק החזק שורד" אומר ראש הממשלה, "אנחנו היום מעצמה בתחומים שונים ולכן בגלל החכמה שלנו והחוזק מבקשים לכרות איתנו בריתות". בנושא המסתננים, הציג נתניהו את הקמת הגדר שמזערה את התופעה.

נתניהו סיפר בהמשך על המהפכה בתחומי הכלכלה והחברה ואמר כי בשנה הקרובה יהיה גם שינוי בתחום הדיור. "שרה אשתי אוהבת לראות כדורגל ואני מסתכל על תכניות בישול. בכדורגל לפעמים לוקח זמן אבל בסוף מבקיעים. גם בנושא הדיור בסוף נבקיע ונמצא פתרון להורדת המחירים" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר