נוטפת ריר של שנאה

"צריך להשמיד את החרדים הדפוקים מהעולם. שונאת אותם"

פוסט כה משתלח ומסית לאלימות בבוטות מחרידה כנגד כלל בני הציבור החרדי - עוד לא היה לנו. הגולשת Shir Melody לא עוצרת באדום ויורה מילים נוטפות רוע ואכזריות (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: פלאש 90)

נראה, שבהסתה כה בוטה ופרועה עוד לא פגשתם. מישהי בעלת חשבון ברשת החברתית פייסבוק בשם Shir Melody, פרסמה לאחרונה פוסט שזהו תוכנו, לא נגענו: "מישהו צריך להשמיד את החרדים מהעולם. נגיד לעשות שואה גרעינית או משהו כזה".

והגברת האלמונית לא עוצרת בהבעת תיעובה כלפינו, בני הציבור החרדי: "הם מיותרים, לא מועילים, מטמטמים, אוסרים איסורים שונים ומעוותים (על עצמם ועל אחרים), מנסים לסחוף אחריהם אנשים נורמאליים ולהפוך אותם ללא נורמאליים, פרימיטיבים חשוכי מרפא ודפוקים בעליל. ובכלל, להשמיד אנשי דת הרסניים", היא ממליצה.

המלים הקשות. רוע (צילום: מתוך facebook)

"מי צריך אתכם בכלל?!", היא תוהה, ומסיימת (כי כנראה זה לא הובן עד כה...) "אני שונאת אותם".

יצויין, כי כמה אושיות רשת כבר הספיקו לשתף את הפוסט המזעזע בדף הפייסבוק של משטרת ישראל, בתקווה - נאיבית? - כי זו תטפל כראוי במסיתה לאלימות במפורש ובוטות כה קיצונית.

המשטרה, הגיבה במהירות לפניה בפייסבוק של יעל נבון וכתבה: "צהריים טובים יעל, נודה לקבל בהודעה פרטית קישור לפוסט המקורי". בתגובה, כתבה יעל: "מסתמן שהפוסט הוסר. וטוב שכך! תודה על המשוב המהיר. מוערך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר