לילה בשכונה החרדית

חוקרי FBI פשטו על ויליאמסבורג: ארבעה נעצרו

אף שזה הופך כמעט למחזה שכיח, בכל פעם מחדש, מוכית הקהילה החרדית בויליאמסבורג בהלם: סוכני ה-FBI פשטו על השכונה, ערכו חיפושים ועצרו ארבעה בהם בעל ואשתו (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פשיטה של ה-FBI על לייקווד. ארכיון (מתוך הטוויטר)

כוחות גדולים של משטרה וסוכני FBI הגיעו בשעה האחרונה (שלישי) אל שכונת וילאמסבורג החרדית בניו יורק, שם הם פשטו על אחד הבתים, עצרו ארבעה - בעל ואשתו למשפחת ק', חשוד נוסף למשפחת ט' וחשוד נוסף למשפחת ר', והחרימו מסמכים שמצאו במהלך החיפוש שערכו.

יצויין, כי בקהילה המקומית עדיין לא יודעים מהי סיבת המעצר ועל רקע מה אירעה הפשיטה החריגה, האם היא חלק מחקירה קודמת או שמא מדובר בפרשה חדשה.

כזכור, לפני מספר חודשים פשטו סוכני FBI על ריכוזים חרדיים בשכונת ויליאמסבורג ובעיר מונסי שבניו יורק כחלק מחקירה שנערכת על ידם בחשד להלבנות הון, אולם נדמה כי מאז החקירה לא הבשילה לתיק משפטי.

יצויין, כי חלק מהחשודים שנעצרו אז היו בכירים בעיריות וברשויות המקומיות, חלקם אנשי עסקים חסידיים המחזיקים גם בתעודות זהות ישראליות. בהמשך דיווחו כלי התקשורת המקומיים במחוז רוקלנד על הסתעפות החקירה.

בקהילה החרדית הביעו אז ביטחון כי מדובר בהלשנות של גורמים אינטרסנטים והבטיחו כי "הכל ייגמר ללא כלום. זה עורבא פרח, חשדות שאין בהם ממש". מנגד, גורמים ממשלתיים טענו שמדובר בפרשה קשה שנחקרה במשך השנים האחרונות והעבירות הן חמורות ביותר - כולל מימון ציבורי לישיבות שלא כחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר