ההר הוליד עכבר

הסדר טיעון: יענקי ברגר נשלח ל-15 חודשי מאסר בלבד

איש העסקים החרדי יענקי ברגר הגיע להסדר טיעון במסגרתו הודה בעבירות מס וירצה חמישה עשר חודשי מאסר בלבד, זאת לאחר שבתחילה הואשם בקבלת מיליונים במרמה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יענקי ברגר (ארכיון 'כיכר השבת')

ההר הוליד עכבר: איש העסקים החרדי יענקי ברגר הגיע להסדר טיעון במסגרתו הודה בעבירות מס וירצה חמישה עשר חודשי מאסר בלבד. לאחר ניכוי שליש הוא צפוי לרצות שישה חודשי מאסר בלבד בתוספת קנס כספי.

על פי כתב האישום המתוקן, ברגר הואשם בעבירה של תשלום לעובדים בשחור, תוך שהוא מסייע להם להעלים מס. המדינה ויתרה על טענותיה כי קיבל במרמה 30 מיליון שקלים וביצע עבירות של הלבנת הון.

ברגר שניהל בעבר שני תלמודי תורה בעיר ביתר עילית, תחת עמותת "וזאת הברכה לתורה וצדקה בירושלים", הואשם בתחילה בעבירות רבות אולם כעת הגיע להסכמה על כתב אישום מרוכך הכולל עבירה אחת בלבד.

בתחילה, האישום המרכזי נגדו היה כי דיווח למשרד החינוך על מספר תלמידים הגבוה פי שניים ושלושה ממספרם האמיתי וכך קיבל כ-30 מיליון שקלים במרמה, אך בכתב האישום המתוקן נמחק האישום הזה.

על-פי ההסדר שהושג, ברגר נקנס ב-172,000 שקל והמדינה תחלט את רכבו שכבר תפסה. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יורם נועם, אישר את ההסדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר