חשיפה:

מהם המספרים שיסדרו לכם את החיים?

מפעל הפיס חושף את ההסטטיסטיקה שתסדר לכם את החיים: המספרים החמים, הזוכים הגדולים ביותר, והדוכן הכי מבוקש בארץ. כל נתוני הלוטו לשנת תשע"ו. (כלכלה, שיווקי)

בקרוב אצלכם... (צילום: Flah90)

לקראת השנה החדשה, חושף מפעל הפיס את המספרים החזקים שעלו בגורל במהלך הגרלות הלוטו בשנת תשע"ו. דווקא בתל אביב סומכים על המזל: ביתן מפעל הפיס ברחוב בבלי מוביל במכירות זו השנה השנייה ברציפות.

בשנת תשע"ו חילק הפיס359,639,391 מיליוני שקלים בפרס הראשון והשני בלוטו.

מנתוני מפעל הפיס עולה כי המספר החם של השנה הוא- 26, שעלה בהגרלת הלוטו 24 פעמים במהלך השנה האחרונה. את המקום השני חולקים המספרים 1, 5, 6, 13 ו-20, שעלו כל אחד 22 פעמים. המספר 13 היה בין המספרים החמים גם בשנה שעברה!

המספר 6 היה "חם" במיוחד, והופיע 20 פעמים כמספר השביעי, המספר הנוסף המשדרג את הזכייה בפרס הראשון בלוטו.

במהלך שנת תשע"ו, הצטרפו בזכות הלוטו 58 מיליונרים חדשים לרשימת הזוכים. ממפעל הפיס נמסר כי 31 מתוכם זכו בהגרלת הלוטו בטופס הרגיל , ו-27 מתוכם זכו בהגרלת הדאבל-לוטו, כולם בסכום של מיליון שקלים ומעלה.

עוד עולה כי המקומות הטובים ביותר לגור בהם כדי לזכות בפרס הראשון בלוטו הם אזור גוש דן, ממנו הגיעו השנה 8 זוכים בפרס הראשון בלוטו,ואזור השרון, ממנו הגיעו 4 זוכים בפרס הראשון.

הביתן המוביל במכירות בשנה האחרונה ממוקם ברחוב בבלי בתל-אביב,ובמקום השני נמצא ביתן ברחוב פנחס לבון בנתניה - ביתנים אלו היו המובילים במכירות (בסדר זה) גם בשנה שעברה! במקום השלישי נמצא ביתן ברחוב רמב"ם באשדוד, במקום הרביעי ביתן ברחוב שלמה המלך בקריית אונו, ובמקום החמישי ביתן ברחוב המייסדים בפרדס חנה כרכור.

ממפעל הפיס נמסר כי כספי רוכשי ההגרלות חוזרים כולם לקהילה: במשך שנת תשע"ו הועברו כ-1.8 מיליארד₪ לבניית בתי ספר, גני ילדים, מרכזי פיס קהילתיים, ספריות, מוסדות תרבות,מועדוני נוער, מלגות לסטודנטים,תרבות ועוד.

שלוש הזכיות הגדולות של השנה: 34 מיליון ₪ הוא סכום הפרס הגדול ביותר שחולק בשנה האחרונה, בהגרלה שנערכה ב- 16.08.16. הזוכה המאושר הוא מדען תושב אזור חיפה, אשר סיפר באושר כי נחנק מהמשכנתא כל חייו, ועכשיו יוכל לקנות דירות לארבעת ילדיו בכספי הזכייה. הזוכה קנה בגדים חדשים לכבוד המאורע החגיגי, אותם לבש כשאסף את הזכייה מבית מפעל הפיס.

הפרס השני הגדול ביותר שחולק בשנה האחרונה עומד על סך 32 מיליון ₪, בהגרלה שנערכה ב- 03.11.15.הזוכה המאושר הוא עצמאי בתחום המזון מאזור באר שבע, שקנה את הטופס בדוכן פיס בבאר שבע כשהמתין לפגישה עסקית. בנוסף לפרס הראשון, גרף 1.5 מיליון ₪ נוספים בפרסים משניים.

גם הפרס השלישי הגדול ביותר שחולק בשנה האחרונה עומד על סך 32 מיליון ₪, בהגרלה שנערכה ב- 10.05.16. הזוכים המאושרים הם 4 שותפים בשנותה -50 לחייהם, שכירים מבוססים מאזור המרכז, נשואים כולם ובמשותף הורים ל-11 ילדים. הזוכים הגיעו לבית מפעל הפיס הישר מהמנגל של יום העצמאות כדי לאסוף את כספי הזכייה!

שלוש הזכיות הגדולות ביותר השנה היו זכיות בטופס דאבל - לוטו. בסך הכל, היו השנה 8 זוכים מאושרים בהגרלות הדאבל-לוטו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר