מעצמת הייטק: האייפון הבא מפותח בישראל

דיווחים של עובדים ממרכז החברה בישראל בהרצליה מספרים כי החברה החלה כבר לעבוד על דגם האייפון 8 שפיתוחו נערך בישראל ועל פי הדיווחים הוא יהיה שונה מקודמיו (טכנולוגיה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

ענקית הטכנולוגיה 'אפל' שוקדת על פיתוח הדגם החדש שלה אייפון 8 במשרדיה בהרצליה בישראל. כך דווח היום (ד') באתר "ביזנס אינסיידר", שמצטט עובד במשרדי אפל בישראל.

לפי הדיווח ב'גלובס', חלק מהחומרה החדשה של האייפון 8 מפותחת במרכז של החברה בישראל. העובד שצוטט ב"ביזנס אינסיידר" מציין כי לא מדובר בשינוי גדול, למעשה המרכז של אפל בישראל מעורב בפיתוח כל המוצרים החדשים של החברה. אותו עובד, הוסיף עוד כי האייפון 8 יהיה שונה לחלוטין מהדגמים הקודמים, שבהם לא בוצעו שינויים מהפכניים.

אפל הקימה את מרכז הפיתוח שלה בישראל לפני כ-4 שנים, לאחר שרכשה שתי חברות סטארט-אפ ישראליות. ב-2012 היא רכשה את אנוביט, שעוסקת בעיצוב זיכרונות פלאש, וכשנה לאחר מכן היא רכשה את פריים-סנס, מפתחת חיישני תלת-ממד. אפל מעסיקה כ-800 עובדים במרכז הפיתוח ושומרת על סודיות בכל הנוגע למהות המרכזית של המרכז.

על פי הדיווחים והשמועות הדגם החדש יהיה שונה לחלוטין מהדגמים הקודמים, לפחות מבחינה עיצובית. לפי הדיווחים, השינוי המרכזי יכלול מסך מגע שיתפרס על כל פני המכשיר ויתפוס את מקומו של כפתור הבית המזוהה כל כך עם אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר