אני לוזר?! האיש שלא הפסיד אף פעם

"מר פרס, אתה הפסדת חמש פעמים בבחירות! יש מי שיגיד שיש פה איזה פאטרן". הוא לא מצמץ, הסתכל עליי ואמר "אני לא הפסדתי פעם אחת", המוזיקאי דניאל זמיר על פרס (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
דניאל זמיר (יח"צ)

המוזיקאי החב"די, נגן הג'אז הבינלאומי המוערך, דניאל זמיר כתב היום בדף הפייסבוק שלו על הקשר עם הנשיא התשיעי, שמעון פרס ז"ל.

"אני זוכר איך הוא היה הגיבור שלנו בשנות התשעים, נביא של שלום, סבא קדישא שכולנו נשאנו עינינו אליו. אני זוכר איך שנסענו אל הבית שלו ברמת אביב אחרי שרבין נרצח, בכינו חודש רצוף בערך וחיפשנו נחמה. אשתו סוניה יצאה אלינו ונופפה לנו ואילו אנו ראינו בו גואל אמיתי", סיפר זמיר על הימים עוד טרם חזרתו בתשובה.

"ב-1996, בהיותי תלמיד תיכון כתבתי לו על כך שהלחנתי יצירה תזמורתית המוקדשת לו, קראתי לה "the osprey", השם באנגלית לציפור פרס.

הוא הזמין אותי לפגישה אישית בלשכתו, היה מיוחד ומרגש. בשלב מסוים הרגשתי שאין נושא שיחה חזק אז זרקתי לו בחוצפתי ''מר פרס, אתה הפסדת חמש פעמים בבחירות! יש מי שיגיד שיש פה איזה פאטרן! (תבנית, נ.ל)".

הוא לא מצמץ, הסתכל עליי ואמר ''אני לא הפסדתי פעם אחת. ב77 קיבלתי מפלגה מפורקת. ב-81 בגין הפציץ את הכור. ב-84 היה תיקו. ב-88 היו זיופים וב-96 היו פיגועים וזיופים''. הסתכלתי עליו המום מהביטחון ומהעוצמה באמונה בצדקת דרכו. מייחל שגם לי תהיה האמונה והביטחון בדרך שלי כפי שהייתה לו", סיפר דניאל זמיר.

"היום אני חולק על הרבה מהדברים שהוא הוביל ויזם, במיוחד מהלכי אוסלו שהתבררו כטעות קולוסאלית לצערנו. ועדיין, איש שבאמת רצה לעשות טוב, תרם המון לעם ולמדינה. יהי זכרו ברוך", סיכם המוזיקאי הצבעוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר