המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל מי שמרמה את ישראל, גונב פטנטים או קונה עסקים מישראל, הקדוש-ברוך-הוא יהפוך לו את העסק שקנה להפסד לעולמים, לא יישאר לו מהעסק כלום (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אבא רחמן שמרחם על היהודים לעולמים, עוטף את בניו היהודים באור תכלת, ארגמן, זהב וכסף. עוטף בארבעה צבעים את בניו היהודים בתוך ארץ ישראל הקדושה, כל צבע על-פי דרגתו הרוחנית של היהודי ועל-פי מעשיו. בכדי שלא תהיה קנאת אחים בין היהודים, נתן בורא עולם ארבעה צבעים, מהיהודי הרוחני העצום בתורה, ליהודי הפשוט ביותר. כמו ארבע האמהות שנישאו ליעקב אבינו, לכל יהודי ויהודי יש ייעוד בעולם הזה. את כל זה עושה בורא עולם בכדי שכל היהודים ייכנסו למעגל הראשון.

בורא עולם מכוון את כל היהודים להיכנס דרך משפך, דרך צינור לשנה טובה ומבורכת, לשנה החדשה לכלל עם ישראל.

אבא הרחמן כל כך שמח שילדיו כפופים לו ומתפללים אליו. היום כל יהודי מרגיש שהקדוש-ברוך-הוא מקשיב לתפילותיו.

מבקש אבא הרחמן מהיהודים להרבות בחסד, נתינה ושמחה, כל אחד לפי היכולות שלו. יעשו את שלושת הדברים האלה, יביא אותם למצב של קיום עשרת הדיברות במלואן, יביא אותם לעשייה ויהיו עסוקים בעשיית מצוות.

בראש השנה תשע"ז תהיה שמחה גדולה בעם ישראל לחיים טובים, נחת מהילדים, בריאות טובה, אריכות ימים ופרנסה טובה. עם ישראל בארץ ישראל יהיה במעלה גבוהה ביותר. ראש השנה תשע"ז חובק את יום הכיפורים, סוכות והושענא רבה.

תקשיבו טוב יהודים יקרים, בניו של בורא עולם: אבא הרחמן נותן לנו להתפלל אליו ביום הכיפורים תשע"ז. כל היהודים שיתפללו ביום הכיפורים הזה, בורא עולם יפתח צינור ישיר לכולם וכל תפילותיהם של היהודים יכנסו ישירות לצינור הראשי של בורא עולם, בכדי שכל יהודי יזכה לשמוח בחג הסוכות ולסגור בשמחת תורה והושענא רבה בהידבקות, אמונה והתרגשות עצומה. ירגישו את כוחה של התורה, ירגישו את הגאולה בעוצמה וירגישו את מלך המשיח בעוצמה מול בורא עולם!

תהיה שמחה גדולה בראש השנה למרות שיהיו הפרעות קטנות. צה"ל, להיות ערני. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' גם צה"ל וגם אזרחי ישראל היהודים. צה"ל וכוחות הביטחון, המשטרה ומשמר הגבול, עושים הכל כדי שעם ישראל יעבור את החגים ראש השנה, יום כיפור וסוכות, בלי שום הפרעות. מבקש אבא הרחמן מכל היהודים שיתפללו תמיד וחזק על חיילי צה"ל.

כולם בכוננות, דרוכים ומחכים לגילוי משיח בפרהסיה! כולם מבינים ויודעים שיש משיח שפועל ועובד ויודעים שזה גאולה ומשיח! היום מרגישים יותר את הקדוש-ברוך-הוא בכל מקום. בורא עולם עושה גוג ומגוג ותוהו ובוהו בכל העולם, כדי שהיהודים בישראל יבינו שיש גאולה ומשיח ובורא עולם מגן על אדמת הקודש! לא קיים דבר כזה - מי שלא מאמין במשיח, אבל נניח שיש מי שכאילו לא מאמין – הוא פוחד שיגידו שהוא פרימיטיבי. כולם מאמינים שיש גאולה ומשיח וכולם מחכים שיתגלה בפרהסיה! כתוב בתפילת שמונה-עשרה: אברהם, יצחק ויעקב, תחיית המתים, וכתוב על משיח, כתוב בפירוש! כולם שומעים דברי משיח, נכנס להם בצליל לאוזניים! שומעים ועושים את דבריו של בורא עולם!

ארץ ישראל הקדושה תפתור את כל הבעיות של העולם. כל העולם יתפרנס ויחיה בזכות ישראל! בישראל לא חסר כלום, כל מה שיש בעולם: נוף, אדמה, עצים, מים ובני אדם - הכל יש בישראל חוץ מדברים רעים.

אבא הרחמן לא יכאיב לאף יהודי!

לממשלת ישראל אסור להאמין לאף אחד שרוצה לקחת אפילו סנטימטר אחד מישראל. ממשלת ישראל צריכה לעסוק בפיתוח ארץ ישראל הקדושה, פיתוח הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, השומרון ובנימין. זה תפקידה של ממשלת ישראל, לעסוק בנדל"ן, ליישב את ארץ הקודש ולהביא דחוף את מיליוני היהודים לארץ ישראל, יהודים באים גם מעצמם לארץ ישראל. ארץ ישראל היא עכשיו כמו תיבת נֹח, כל מי שרוצה לחיות - יעלה לתיבה!

לחמאס והפלסטינים יש אלפי ומיליוני דונמים של אדמה במדינות ערב, שיעזבו אותנו בשקט, גם ככה הם לא יקבלו כלום!

אבו מאזן, לא להאמין לו בכלום. הוא ששולח בסתר את המפגעים ומעביר להם בסתר הנחיות איך לפגוע ביהודים.

מצרים, בורא עולם אומר לממשלת ישראל: אל תאמינו לסיסי! בשפה היפה שלו הוא רוצה להראות לכולם שהוא רוצה שלום. הוא רק רוצה להיפטר ולהוריד מעליו את משקל האיסלאם הקיצוני, דאע"ש וחמאס ולהביא אותם שילחמו מול ארץ ישראל. סיסי, חבל על הזמן שלך, תשמור על עצמך מהשומרים שלך. תשקיע את עצמך בשמירה על עצמך ואל תתעסק עם אדמת הקודש, ארץ ישראל – לטובתך!

אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא, מי שייגע בה ייעלם מן העולם! כל מדינה וכל אדם שירצו לקחת חלקים מארץ ישראל, יקבלו מיד: רעידות אדמה קשות, שיטפונות קשים, אש ושריפות קשות ורוחות קשות.

ירדן, המלך מאיים ובשמיים אומרים 'שיאיים על עצמו'. גם הוא כמו סיסי, רוצה להפיל את כל המסתננים והפליטים על ישראל, חי באשליות.

רוסיה וארה"ב לא מתלהבות מסוריה. בינתיים הן מתאמנות ומפציצות את סוריה לאורכה ולרוחבה וגם את עצמן.

סוריה תמשיך להימחק וחבל על כל המדינות שרוצות להתערב ולהילחם. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'שימשיכו המדינות להתערב, נראה מי יצליח, הם או אני'. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה ומנהיגיהם יהרגו את עמם ועמם יהרגו את מנהיגיהם וייעלמו מן העולם.

בארה"ב, הנשיא העולה הוא בחירה של הקדוש-ברוך-הוא! ידברו או לא ידברו, יתאמצו או לא יתאמצו - כבר רשום וחתום אצל הקדוש-ברוך-הוא מי יעלה ומי יירד. מי שיעלה - יאהב את היהודים בארץ ישראל וישנא את היהודים בארה"ב- זו ההפתעה וזה הפלא שיהיה. במשך שמונה שנים אובמה לא השיג שלום, אז בטח ובטח לא ישיג שלום בזמן שנשאר לו.

ממשלת ישראל ועם ישראל, לא להתרגש מאף דיבור של מנהיגים בעולם. לנו היהודים יש מנהיג שזה הקדוש-ברוך-הוא, אבא הרחמן של היהודים. יהודים לא מתחנפים לאף מדינה ולאף מנהיג! מדינות העולם ירדפו אחרי היהודים בישראל ויבקשו עצות טובות כדי להתקיים.

איראן מפרסמת בעולם וחוגגת, בגלל שהיא פוחדת. כשמדינה צועקת ועושה רעש של גאווה כדי להפחיד את העולם - זה בגלל שהיא בפחד. הפחד של האיראנים הוא מחיל-האוויר הישראלי, מהמוח היהודי ומצה"ל. הם פוחדים פחד מוות שחיל-האוויר יפציץ את מפעלי האטום באיראן.

יהודים, אין צורך לצאת לחו"ל. כל יהודי שיוצא, הגויים מכירים בו שהוא יהודי.

תורכיה, דאע"ש שולט בארדואן ובמשפחתו ומסוכן מאוד לנסוע לשם. דאע"ש בתורכיה רוצה לחטוף נשים יהודיות ולבזות אותן ח"ו, כדי לעשות לעג בכל העולם. יהודים לא לנסוע לתורכיה! תהיה מהפכה ועשרות מיליונים ירוצו לכיוון אירופה. אירופה תהפוך ליבשת מוסלמית והיהודים יברחו משם כמו מאש.

לחיזבאללה ונסראללה יש תחמושת אך ורק כדי לשמור על עצמם מול סוריה, המורדים, דאע"ש ולבנון, לא נגד ישראל. נסראללה יודע שישראל אוהבת שלום ולא מלחמה. חיזבאללה מסובך עם סוריה ולבנון.

ברצועת עזה החמאס עובד 24 שעות ביממה בחפירת מנהרות. צה"ל להמשיך להיות ערני ביותר! דרך המנהרות הם רוצים להפתיע בסיסים צבאיים כדי להפיל את המורל של צה"ל. הם חופרים בתוך הבתים שלהם, קומות-קומות מכל הכיוונים, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה.

אבא הרחמן מבקש מבניו היהודים בארץ ישראל לקיים את עשרת הדיברות 'ואני מבטיח לכם הבטחה גדולה, בשבועה, שאתן את עשר המכות בכל מדינה שתלך נגד ישראל! וכל הערבים שגרים בארץ ישראל ורוצים לתקוף יהודים, אתן להם מחלות בגוף שלא חלמו עליהם!'.

החמאס לא תמים. יש לו מרגלים במזרח ירושלים, בצפון, בדרום ובחברון. להמשיך לשמור במזרח ירושלים מהמפגעים ומהסכינאים. כל אדם כבדהו וחשדהו.

אבו מאזן שולח ילדים ונערים עם סכינים.

צה"ל, להמשיך לחפש תחמושת בכפרים הערביים - יש מלא.

עיראק מגדל בבל. מתה וחיה, ומתה למות.

כל מי שמרמה את ישראל, גונב פטנטים או קונה עסקים מישראל, תקשיבו טוב יהודים, הקדוש-ברוך-הוא יהפוך לו את העסק שקנה להפסד לעולמים, לא יישאר לו מהעסק כלום! שישמעו גם הגויים שרוצים לקנות עסקים מהיהודים, הם ייפלו ויתרסקו! ומי שגונב פטנטים ומרמה יהודים בישראל, הפטנט לא יעבוד, הוא יתקלקל ולא תהיה לו תקנה!

כולם, כל היהודים מחכים, גם למטה וגם למעלה, גם ישני-עפר האבות והאימהות, רחל ולאה שהן אחראיות על משיח תחתון ועל משיח עליון - כולם מחכים לאות מהקדוש-ברוך-הוא לגילוי משיח בפרהסיה ותקיעות שופרו! התאריך לגילוי משיח בפרהסיה - אך ורק אצל הקדוש-ברוך-הוא. וכל היהודים דרוכים במתח, מתי ימליך בורא עולם את המשיח. בורא עולם אומר ליהודים: סבלנות וְהַמְתנה הם ייסורים קשים, ייסורים אלה מזככים את היהודים ומקרבים את התגלותו של מלך המשיח בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר