נשיא ארה"ב נחת בישראל לשעות ספורות

ברק אובמה נחת בישראל בשעה 8:10 עם מטוס האייר פורס 1 המפורסם ויצא מיד בשיירה לירושלים שם יישא דברים בטקס ההלוויה ומיד לאחריה יחזור לארה"ב מבלי להתעכב (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(רש"ת)

נשיא ארה"ב ברק אובמה נחת בישראל לשעות ספורות לטקס הלוויתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס. אובמה שצפוי לשאת דברים בטקס נחת בנמל התעופה בן גוריון ויצא בשיירת מכוניות לעבר הר הרצל בירושלים.

יחד עם הנשיא האמריקאי הגיע גם מזכיר המדינה, ג'ון קרי ומשלחת של סנטורים משתי המפלגות הגדולות. בתחילה לא היה ברור סופית אם הנשיא אכן יגיע לטקס אך אתמול הודיע הבית הלבן סופית על השתתפותו של אובמה.

דובר הבית הלבן מסר כי אובמה הוזמן לנאום בהלוויית פרס והנאום שיישא יהיה מבוסס על ההודעה האישית שפרסם הנשיא ביום מותו של פרס. הוא הדגיש כי בהתראה קצרה אורגנה נסיעת הנשיא, שהחליט להגיע להלוויה כדי לכבד את החיים ואת המורשת של פרס ולחיזוק הברית בין שתי המדינות. הוא מסר כי במשלחת עם הנשיא יהיו חברי קונגרס משתי המפלגות.

הגעתו של הנשיא משתקת את ירושלים וכביש מספר אחד שנחסם לחלוטין. על פי הדיווחים אנשי הביטחון של נשיא ארה"ב התעקשו לצאת בנסיעה משדה התעופה בן גוריון להר הרצל בירושלים ולא במסוק כמו בפעמים קודמות מה שגורם לחסימת הכבישים ולשיבוש כל ההתנהלות בבירה.

המטוס נוחת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר