היום האחרון של הרב עובדיה בביתו: "בכה ונופף לשלום"

הרבנית יהודית יוסף משחזרת את היום האחרון של מרן הרב עובדיה יוסף בביתו: "זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי איך הדמעות זולגות מעיניו". צפו בקטע מתוך "הולכים לפני המחנה"

(מתוך ״הולכים לפני המחנה", מוצ"ש בשעה 22:00 בערוץ 20)

בפרק של "הולכים לפני המחנה" שמשודר הערב (מוצ"ש) בערוץ 20, משחזרת הרבנית יהודית יוסף את היום האחרון של מרן הרב עובדיה זצ"ל בבית: "באותו מוצאי שבת, כשקיבלנו את התשובה של בדיקת הדם, הייתה תשובה מאד לא טובה וביקשו מאיתנו הרופאים להגיע מיד לבית החולים".

"ניגשנו אל הרב, אמרנו לו: 'אבא, הבדיקה לא יצאה טוב, חייבים להגיע לבית החולים. והוא אמר לנו: 'אני יודע שאם אני יוצא מפה אני לא חוזר. אני מבקש מכם, תשאירו אותי בבית. אמרנו לו 'אבא, זו אחריות, צריכים לעשות לך דיאליזה, רוצים לעזור לך, אנחנו לא יכולים לקחת אחריות כזאת'".

"הרב הבין שאין לו ברירה והזמנו לו אמבולנס וזה היה מראה מאד קשה. פעם ראשונה, אבל פעם ראשונה בכל התקופה שאני מכירה את הרב, במשך 26 שנים, פעם ראשונה שראיתי איך הדמעות זולגות מעיניו. הוא עלה לאמבולנס ואיך שמעלים אותו ככה לאמבולנס אני רואה את הדמעות שלו ככה יורדות מהעיניים, הוא נופף את ידו לשלום לילדים שלי ואמר להם: 'ילדים יקרים שלי, אנא מכם, לכו תקראו תהילים לרפואתי".

הסדרה "הולכים לפני המחנה" משודרת מידי מוצאי שבת בשעה 22:00 בערוץ 20 ועוסקת בסיפור חייהם של גדולי הרבנים בדורנו. הסדרה תציג גילויים חדשים אודות חייהם האישיים של רבנים מובילים מעולם התורה וההלכה, בשילוב ראיונות בלעדיים עם מקורבים שיספרו ממקור ראשון על החיים לצד הרבנים וקטעי ארכיון נדירים אשר חלקם נחשפים לראשונה. את הסדרה יצר וביים יוסי אשדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר