דרמה בחקירת נתניהו

המיליארדר זומן לעדות בתום קבורת פרס

המיליארדר רון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי, הגיע להלוויתו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס - ומיד לאחריה זומן לתשאול בלהב 433 בנוגע לפרשת נתניהו החדשה (חדשות, בארץ)

רון לאודר (צילום: פלאש 90)

בהלווייתו של הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס בסוף השבוע האחרון, השתתף גם המיליארדר רון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי. לפי דיווח הערב (שלישי) בחדשות 2, חוקרי יחידת להב 433 ניצלו את ההזדמנות כדי לעכב את לאודר לשם מסירת עדות במשטרה באחת מחקירות נתניהו.

רן לאודר אמר לחוקרים: "זה לא מכובד. אני מגיע מאזכרה לטבח בבאבי-יאר, מגיע להלוויית פרס חברי הטוב שהייתי שותף למהלכים מדיניים איתו, ואתם מעכבים אותי?". בסופו של דבר סוכם, כי לאודר יתייצב שוב בישראל למסירת עדות מפורטת או שחוקרי 'להב 433' ימריאו בימים הקרובים לניו יורק. לאודר מצידו, הבטיח לענות על כל השאלות ביושר ובפתיחות "כדי לעזור לחקר האמת".

מדובר בהתפתחות משמעותית בחקירה, מאחר ואם אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, אישר את המהלך, הוא עשוי להעיד לכאורה על בסיס מוצק לחשדות.

יצויין, כי לפני כחמש שנים וחצי אמרה שרה נתניהו על לאודר: "הוא היה חבר שלנו, הוא כבר לא. הוא הטיס אותנו ואירח אותנו יותר מכל אלה שמוזכרים בתחקיר ואפילו לא הוזכר בו". עם זאת יש לזכור כי בשנים האחרונות מתח לאודר ביקורת בנושא הגרעין האירני על מדיניותו של נתניהו.

כזכור, הפרשה העיקרית בגינה עשוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להיקרא לחקירה, היא בגין ניסיון לכאורה של נתניהו לקבל שוחד לעצמו, ומכיוון שהחשד הוא שהמעשה בוצע בזמן האחרון לא חלה על כך התיישנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר