ממשיך להכחיש

בוז'י הרצוג: ישבתי בבית הכנסת ואולצתי לחלל את החג

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג דחה את השמועות בדבר כניסה אפשרית לממשלת וזעם על כך שהדברים פורסמו בראש השנה וגרמו לו לצאת מבית הכנסת ולחלל את החג (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(מרים אלסטר, פלאש90)

"אני יושב בבית הכנסת קרוב לארבע שעות אתמול, ולקראת הסוף מתחיל איזה רחש מטורף, שולפים אותי החוצה, צר לי לחלל את החג בידיעה שמוציא כתבכם ספי עובדיה שהיה יכול לחכות, אנשים מתפללים, יש חג, הוא מייצר בערה - ידיעה שאינה נכונה בעליל", האשים הבוקר (רביעי) יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג כשהוא מתייחס לידיעה שפורסמה במהלך החג לפיה ישנם מגעים בינו ובין נתניהו על כניסה לממשלת אחדות.

בראיון לתכנית "אורלי וגיא" אמר הרצוג כי הידיעות באמצעי התקשורת אודות פגישות שקיים "מוכחשות מא' ועד ת'", כלשונו.

"לא היו פגישות ולא היו מגעים. יש פה כוחות שמנסים לפרק את המחנה הציוני ולעשות ספין", טען בראיון, "אם תהיה הצעה קונקרטית אני אכנס את חברי מפלגתי ונשקול זאת, לא צריך לעשות מזה בעירה".

כזכור, על פי הדיווח בחדשות 10, הצדדים השיגו בחסות החג התקדמות משמעותית, ונדמה כי הכל עומד על סף סגירה לקראת הרחבת הממשלה.

על פי הפרסום, מפלגת המחנה הציוני תקבל שמונה תיקים בממשלה, בהם תיק החוץ שיעבור כנראה ליו"ר המפלגה יצחק הרצוג. בנוסף תקבל המחנה הציוני על פי אותו מתווה את תיק התרבות והספורט כשהשרה מירי רגב המכהנת כיום בתפקיד תקבל בתמורה את תיק המודיעין בו מכהן כעת שר התחבורה ישראל כץ. בנוסף, צפויה רגב להיות חלק מהקבינט המדיני-בטחוני.

עוד דווח כי באשר לדרישת המחנה הציוני להתקדמות מדינית, הוחלט על מאמץ לכנס ועידה אזורית שתדון במו"מ בין ישראל לפלסטינים.

הדברים גרמו לתסיסה גם בתוך המחנה הציוני וחברי הכנסת של המפלגה טענו כי הדברים נעשו שלא על דעתם ושלא בהסכמתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר