"איבדנו את כל עולמנו"

הדלקת לא טופלה והילד החרדי נפטר מנקב בתוספתן

לנואל אוחנון בן ה-7 נפטר בשבת לאחר שפונה מביתו במצב קשה. בדיקה שנערכה העלתה כי סיבת המוות הייתה נקב בתוספתן שנגרם ככל הנראה מדלקת שלא טופלה (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

בדיקה שלאחר המוות קבעה כי הילד החרדי לנואל אוחנון בן השבע שהגיע לאחר החייאה לבית החולים 'וולפסון' בשבת, נפטר מנקב של התוספתן, תופעה שמתרחשת כאשר יש דלקת לא מטופלת, כך דיווחה כתבת הבריאות של ערוץ 10, הילה אלרואי.

כזכור, סבל לנואל אוחנון, בן השבע בימים האחרונים מכאבי בטן והקאות, ונפטר בשעות הבוקר של שבת קודש בבית החולים וולפסון בחולון. גופתו של הילד הועברה למכון לרפואה משפטית והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

"ביום חמישי הוא לא הרגיש טוב", סיפרה אמו של הילד ל-ynet. "יש לנו כמה ילדים והרבה פעמים כואבת להם הבטן. זה לא משהו חריג או יוצא דופן שאמור להדליק נורה אדומה שיש סכנת חיים".

לדבריה: "ביום שישי הוא המשיך להקיא. דיברתי עם מוקד חירום רפואי והם שאלו אותי אם הוא משלשל. כשהסברתי להם שלא, הם אמרו שאין מה לדאוג. סיפרתי להם שהוא שותה מספיק והאישונים שלו לא יבשים והם הרגיעו אותי".

במהלך השבת, לאחר שמצבו של הילד החמיר, הזעיקה משפחתו ניידת מגן דוד אדום. הצוותים הרפואיים העבירו אותו לבית החולים וולפסון תוך כדי פעולות החייאה, וזמן קצר לאחר מכן נאלצו רופאי בית החולים לקבוע את מותו של הילד. לפי הערכת הרופאים הראשונית, הילד נפטר מחסימת מעיים אך מתברר כי ככל הנראה מדובר היה במשהו סבוך יותר.

המשפחה הבהירה כי לא התעכבה עם פינויו של הבן לבית חולים בעקבות השבת, אלא התייעצה עם מוקד רפואי שם ניתנה להם התחושה שאין סיבה לדאגה.

"אחרי שמצבו התדרדר הזמנו ניידת. צוותים של מד"א הגיעו וניסו לייצב לו את הדופק וביצעו בו החייאה, אבל כשהגענו לבית החולים לא היה מה לעשות, הילד שלנו נפטר בפתאומיות", אמרה האם. "זה בלתי נתפס, ברגע אחד איבדנו את כל עולמנו. אני לא מעכלת. לנואל היה ילד מקסים שעוד לא הספיק לעשות כלום בחייו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר