ביקור מרגש

התושבים הודו לחייל החרדי: "אתה גיבור, הצלתם אותנו מהפורעים"

תושבי הגבעות של מזרח שילה שבשומרון ערכו ביקור חיזוק אצל סמל י' מהגדוד החרדי נצח יהודה, לאחר שנפצע מאבנים במהלך הגנה על תושבי האזור מפני מתפרעים (חרדים, בצבא)

ארכיון (צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

בימים האחרונים הגיעו תושבי הגבעות של מזרח שילה שבשומרון לבקר את סמל י. ש. לוחם חרדי בגדוד נצח יהודה שנפצע מאבנים שיידו לעברו מחבלים. התושבים העניקו לו סלסלה ומכתב מרגש בו הודו לו על השירות ועל השמירה על תושבי האזור.

הלוחם נפצע ושבר את רגלו מאבן שנזרקה עליו מתושב הכפר העויין קוצרא הסמוך ליישוב אש קודש בבנימין. כ-300 פלסטינאים תושבי קוצרא ניסו לתקוף את הישוב, מי שהוזעק לשמור על הסדר ולהרחיק את הפורעים הוא סמל י. יחד עם חייליו מגדוד נצח יהודה שחצצו בין הפורעים והגנו על התושבים.

(באדיבות המצלם)

לאחר שנפצע ברגלו, המשיך י. לפקד על חייליו עד שהבריחו את הפורעים הערבים בחזרה לכפרם. רק בתום האירוע ולאחר שהוחזר השקט לגזרה הסכים י. להתפנות לבית חולים שם גילו הרופאים כי רגלו נשברה.

תושבי הישוב אש קודש כתבו במכתב התודה המרגש כי רק לוחמי הגדוד נצח יהודה ידעו להשליט סדר ולשמור על השקט בגזרה. התושבים פנו למפקד החטיבה בבקשה כי יציבו את 'נצח יהודה' באזור על מנת לשמור על השקט, בעקבות הפנייה הגדוד הוצב שוב במקום.

(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר