סערת הפייטנית באירוע הסליחות

דרעי: "מנסים לחלן את ירושלים; אנחנו נעשה לזה סוף"

יו"ר ש"ס התייחס לכפייה החילונית בהוספת פייטנית באירוע סליחות ואמר כי מנסים לחלן את ירושלים. הוא תקף את המשנה ליועץ המשפטי והבהיר: "שהחילונים יחיו לפי הכללים שלנו" | האזינו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס הבוקר (חמישי) לכפייה החילונית של הכנסת זמרות ופייטניות לאירועי סליחות הממונים על ידי הרשויות המקומיות, כאשר האירוע האחרון התרחש בשכונת גילה בירושלים ואמר: "מנסים לחלן את ירושלים".

בראיון למרדכי לביא בתוכנית 'מהדורת הבוקר' ברדיו 'קול חי' אמר דרעי: "זה הזוי, לאיפה נגיע? לא יכול להיות שדרך תקציבים שמגיעים לנו כדין, ירצו לחלן את הציבור, להכתיב דרך. עוד מעט יהיה אסור לתת לנו תקציבים לבית כנסת כי יש עזרת נשים ולא מעלים חזניות".

השר דרעי מיהר לתקוף את המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר: "היא לקחה את זה רחוק, צריך לעשות לזה לסוף".

יו"ר ש"ס התייחס לכנס 'הקבלת פני רבו' בבריכת הסולטן, כאשר עולות דרישות שהעירייה לא תתקצב את האירוע בשל העובדה שלא יהיו שם נשים וכי מדובר בכנס פוליטי: "עו"ד חביליו שרודף את 'אל המעיין' כבר שנים טוען שיש שם הדרת נשים, זה לא יעלה על הדעת כזה דבר, מה אנחנו במדינת היהודים צריכים לאבד את כל מורשת ישראל? זה הזוי".

אריה דרעי הצהיר כי ידרוש "דיון דחוף ביותר עם היועץ המשפטי לממשלה ואם צריך אנחנו נתקן את החוק".

לדבריו: "צריכים לעמוד בכל מחיר על התקציבים שמגיעים לנו ממחלקת התרבות, אבל שהכל יהיה על פי דת ישראל ומסורת ישראל, אם יש ציבור חילוני שרוצה - שיעשו לעצמם, מה הם רוצים מאיתנו? אנחנו לא ממדרים אותם, שיבואו בשמחה, אבל שיחיו על פי הכללים שלנו, נקודה".

בהמשך, הראיון עסק בחיבור של דרעי בין החיים הפרטיים בעשרת ימי תשובה לחיים הפוליטיים.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול חי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר