מרגי הגיב לגפני: הביקורת נגד אפליית בנות ספרדיות

ח"כ יעקב מרגי הגיב במכתב ליו"ר וועדת הכספים, משה גפני בנוגע לטענותיו הבוקר נגדו ואמר כי הוא עוסק באפליית הבנות אך ישמח לטפל גם בנושא אפליית התקציבים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מרים אלסטר, פלאש90)

יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) שיגר הצהריים (ה') מכתב תגובה ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שהתלונן על אפליית הסמינרים החרדים.

בפתח מכתבו הדגיש מרגי: "הביקורת שלי כלפי הסמינרים החרדים עוסקת אך ורק בנושא אפליית בנות ספרדיות. מהעדויות של ההורים שהופיעו בדיון עולה שהנושא הכאוב מעסיק את כל חברי הכנסת החרדים ואני משמש להם כפה".

באשר לבקשת גפני לקבוע דיון על אפליית הסמינרים בכל הנוגע לתקציב הודיע מרגי כי בימים הקרובים יקבע מועד לדיון שיעסוק בנושא.

כזכור, גפני שיגר מכתב למרגי בו עקץ אותו וכתב: "מכיוון שראיתי כי קיימת לראשונה ישיבת ועדה בנושא הסמינרים החרדיים אודה לך באם תמשיך את הדיון אודות אפלייתם לרעה בכל תחומי פעילותם".

"אני רואה שיו"ר ועדת החינוך החל לעסוק לראשונה בסמינרים החרדים", אומר גפני ל"יתד נאמן", "על כן אני מבקש לערוך דיון בהקדם בכל סוגיות האפליה החמורות, כולל במכסות תקציבים לפי תלמידה, כאשר תלמידה חרדית מקבלת הרבה פחות מתלמידה במגזר הכללי וגם התקציבים הללו אינם יציבים כלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר