עם ישראל מתחזק

אביב אלוש שומר שבת: "התורה - מדריך לחיים בריאים"

"כבר שנים שאני לא מופיע בשבת. הרבה פעמים יצא לי להגיד לא לפרוייקטים מאוד גדולים" אמר אביב אלוש בראיון לידיעות אחרונות. "היהדות והתורה - זה ספר הדרכה לחיים" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אביב אלוש (צילום: ענת מוסברג, ynet)

כמו רבים מהשחקנים בישראל, גם אביב אלוש כוכב "ישמח חתני" נמצא בשנים האחרונות בתהליך של התחזקות והתקרבות למסורת ולדת.

הכוכב, שמשחק בתפקיד מורכב של רב קהילה המבקש להקצין ולהפוך את בני קהילתו ממסורתיים לחרדיים יותר, מספר למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" על המהפך שעבר בחייו האישיים והמשפחתיים עם ההתקרבות למסורת ישראל.

באינסטגרם וברשתות החברתיות נראה אלוש, נשוי ואב לשלושה כשהוא תוקע בשופר, מניח תפילין, מבעיר חמץ ורעייתו מדליקה נרות שבת.

"אני מקיים אורח חיים יהודי", מספר אלוש ומציין: "כבר שנה וחצי שאנחנו שומרים שבת. לא לגמרי, לא מאה אחוז. אנחנו כל הזמן בטיפוס. כל הזמן בשיפור. אני מעדיף צעד אחר צעד מאשר קפיצה של 200 מטר ואז ליפול".

אלוש מדגיש: "כבר שנים שאני לא מופיע בשבת. הרבה פעמים יצא לי להגיד לא לפרוייקטים מאוד גדולים גם בחו"ל בגלל שבת וחגים. זה ככה גם מבחינת תפילין וכשרות".

אלוש משיב לשאלה האם יש קשר בין ההצלחה לקצב ההתחזקות ועונה: "אני חושב שיש חיבור להכל. להגיד לך שזה מה שהפך את הכל? אני לא חושב. זה מכלול של דברים. היהדות והתורה בכלל זה ספר הדרכה עם כלים איך לחיות בצורה הרבה יותר טובה ובריאה. הכלים האלה עוזרים לי להישאר שפוי. על הקרקע. זאת העבודה האמיתית".

אלוש מתייחס למתרחש ברשתות החברתיות ואומר: "העולם הזה כל הזמן קורא לנו. הכל נמצא בכף היד. באינסטגרם ובפייסבוק אז בטח שהאמונה עוזרת יותר לשמור על המקום הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר