הציבור הרחב יפסיד

תל אביב: המשטרה ביטלה מופע של שוואקי בפארק

משטרת ישראל אסרה על קיום מופע של יעקב שוואקי בפארק בדרום תל אביב מסיבות בטיחותיות, האירוע הועבר לאולם סגור בצפון העיר כשהכרטיסים יוחלקו לתושבים בלבד (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

המשטרה החליטה לאסור על קיום שמחת בית השואבה בפארק בגין בדרום תל אביב, התושבים המקומיים יקבלו כרטיסים חינם למקום החדש והקטן יותר שבו תערך ההופעה, הקהל הרחב יפסיד.

מפיקי האירוע נדהמו לקבל את הודעת המשטרה בשבוע שעבר כשעתיים לפני כניסת ראש השנה שאוסרת עליהם באופן סופי לקיים את האירוע כמתוכנן.

על פי טענות המשטרה הימצאותם של אזרחים רבים בזמן החג בפארק בשילוב המופע יכולים לגרום לבעיות בטיחותיות חמורות ולחשש לשלום המבלים בפארק.

המארגנים לא אמרו נואש ופנו לנתן אלנתן, חבר מועצת העיר ויו״ר שס"ג במועצת העיר תל אביב. אלנתן בשיתוף המשרד לפריפריה בראשותו של דרעי שמשתתף במימון האירוע פעל והמופע הועבר להיכל הספורט ״קבוצת שלמה״ (דרייב אין) שמכיל כ-4000 מקומות בלבד אל מול עשרות אלפים שיכול להכיל הפארק.

המשמעות של המעבר, סגירת המופע לציבור הרחב. "למרבה הצער רק תושבי דרום תל אביב יכולים להשתתף בהופעה בשל מחסור במקום ובשל העובדה שהתקציב למופע מיועד לפריפריה ומגיע מתוך תקציב המשרד", אומר 'לכיכר השבת' אחד ממארגני המופע.

"יש היגיון בדברי המשטרה שחוששת מהגעת עשרות אלפים להופעה של שוואקי כשהמקום מותאם גג לעשרת אלפים איש", אומר ל"כיכר השבת" נתן אלנתן. לדבריו, בתחילה המשטרה הייתה מוכנה בתנאים מסוימים לאפשר את קיום המופע כמתוכנן אך מדובר היה בתנאים עם עלויות לא סבירות שבעצם מנעו בסופו של דבר את קיומו של המופע.

"היינו שמחים לארח במופע אנשים מכל הארץ, אך במסגרת המקום הקיים הכרטיסים יחולקו רק לאנשי שכונות דרום תל אביב שרבים מהם דתיים או סתם אוהבים לשמוע את שוואקי", אומר אלנתן ומוסיף בחיוך, "אין אצלנו משטרת כיפות בכניסה כל מי שירצה להגיע מהשכונות יוכל לעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר