"המשיחיסטים אשמים"

מי מלשין לרשויות שיבואו לפנות את האורחות של הרבי?

לדברי גורמים בממסד החב"די, ה'משיחיסטים' מזמינים לעצמם - באופן שערורייתי - מכבי אש ורשויות פיקוח בכדי לפנות מאות אורחים שלהם עצמם, בשביל... תרומות. צפו בתמונות (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אורחות מתפנות (צילום: באדיבות המצלם)

בימי חודש תשרי טסים אלפי ישראלים לחצר הרבי מליובאוויטש שבבניין 770 בשכונת קראון הייטס שבניו יורק. נסיעה זאת מתקיימת כבר עשרות שנים, כאשר ישנם רבים השוהים במקום במהלך כל חודש תשרי.

רוב האנשים הנוטלים חלק בהתארגנות זו מתארחים בהכנסת אורחים של המשיחיסטים, ששוכרים לשם כך עשרות בתים ו'בייסמנטים', שמוסבים לחדרי שינה גדולים. מטבע הדברים, מקומות אלו בדרך כלל אינם מאושרים על ידי מכבי האש, מסיבות בטיחותיות, אך למארחים אין ברירה אחרת.

בשבוע האחרון, כולל בליל ראש השנה, התקבלו תלונות אנונימיות במכבי האש המקומיים ש"הלשינו" על קיום מקומות אלו העמוסים אורחים, ואלו מצידם מגיעים בכוחות גדולים באמצע הלילה ומפנים בתים עם מאות בני אדם, כאשר תמונות האורחים כשהם יוצאים עם מזוודות באמצע הלילה ומחפשים מקום ללון, מתפרסמות באתרים שונים בארה"ב.

גורם בחב"ד טוען בשיחה ל"כיכר השבת": "מדובר ב'אש"ל', והעסקנים העומדים מאחוריו, בראשם מנדי הנדל מהמשיחיסטים, נמצאים במצוקה כספית, וכדי לקבל תרומות הם משחקים על הגב של אלפי האורחים ומזמינים את מכבי האש שיפנו בתים, זאת רק בכדי לצלם תמונות שעוברות לאחר מכן לתורמים. לנו כבר יש הכנסת אורחים משלנו, אך בשנים הקרובות אנחנו ניקח שליטה ונארגן את זה לכלל האורחים המגיעים מהארץ לאירוח מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר