המשיחיסטים מגיבים

הקרבות בחב"ד: "רודפים אותנו, מנסים לחבל בקמפיין ההתרמות"

אחרי שבחב"ד האשימו את ארגון אש"ל בהלשנות נגד עצמם, גורמים המזוהים עם הארגון ה"משיחיסטי" משיבים אש ומפנים אצבע מאשימה לכיוון החסידים מהזרם המרכזי ש"רודפים אותם", לטענתם (חסידים)

הדגל הצהוב שמזוהה עם המשיחיסטים (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

לאחר שעסקנים המזוהים עם הזרם המרכזי בחב"ד האשימו מוקדם יותר (ראשון) בשיחה עם "כיכר השבת" כי בארגון אש"ל האחראי על מקומות לינה וסידורי סעודות החג סמוך למרכז חב"ד בניו יורק דואגים "להלשין" כביכול על עצמם לרשויות בחגי תשרי על מנת שהרשויות יפנו את האורחים ממקומות הלינה, בארגון דוחים את הטענות ומאשימים את הזרם המרכזי בהלשנות ובניסיונות לחבל בארגון.

ארגון אש"ל, יצויין, מזוהה עם הפלג המשיחיסטי בחב"ד, מה שגורם לחיכוכים רבים מדי שנה עם הפלג המרכזי בחסידות. השיא מגיע בחגי תשרי, אז מגיעים רבים מהחסידים למרכז החסידות ב-770 שבקראון הייטס, ניו יורק.

מדי שנה נוהגות הרשויות בארצות הברית לפשוט על מוקדי אירוח של הארגון בטענה כי המקומות אינם בטוחים לאירוח. אלא שבעוד בזרם המרכזי טוענים כי מי שמלשין נגד הארגון הם פעילי הארגון עצמו ש"נהנים מהתרומות המגיעות בעקבות התמונות של החסידים המפונים", בארגון מפנים אצבע מאשימה לכיוון החסידים מהזרם המרכזי וטוענים ל"רדיפה" מצידם.

המתרימים של אש"ל (באדיבות המצלם)

לטענת גורם מוכר בזרם ה"משיחיסטי", למרות שהשנה כוחות החירום כלל לא פשטו על מקומות האירוח, בזרם המרכזי דאגו להפיץ את ה"השמצה" דווקא היום, זאת על מנת לפגוע בקמפיין התרמה שמנהל הארגון בימים אלו.

מהארגון נמסר ל"כיכר השבת": "הקורא הממוצע החב"די שיודע ומכיר את העובדות בשטח, מבין כי כל מטרת הכתבה היא השמצה גרידא. לא זו בלבד שסיפור בדים זה לא היה ולא נברא, התמונות מבוימות וישנות מלפני כמעט עשור, אלא שארגון אש"ל מארח וביד רחבה כל מי שמגיע לרבי ודואג לכל פרט ופרט בצורה אחראית ומסודרת. ב"ה כמות התומכים בארגון גודלת ואין צורך בפרובוקציות זולות פרי מוחם המעוות של ממציאי הכתבה, וודאי לא על חשבון האורחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר