דרמה מיותרת

בהלת שווא: ה"נעדר" החסידי שהה בביתו בברוקלין

חסידי ברסלב הפיצו קריאה מבוהלת על חשש לחייו של י', יהודי חסידי מברוקלין, וטענו כי נעדר לאחר שהותקף באוקראינה על ידי שוטרים. בדיקה פשוטה עצרה את הפאניקה - ה"נעדר" בכלל שוהה בביתו שבברוקלין, בריא ושלם (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
החסיד שהקשר עמו אבד (מתוך ההודעה שהפיצו חבריו)

בהלת שווא באוקראינה: חסידי ברסלב השוהים באומן, הביעו מוקדם יותר היום (ראשון) חשש לחייו של י. ה. יהודי חסידי תושב ברוקלין, ניו יורק, שהגיע לאומן על מנת להשתתף בתפילות על ציונו של רבי נחמן מברסלב. בהודעות שפרסמו ברשתות החברתיות טענו כי "עקבותיו נעלמו לאחר התקלות אלימה עם שוטרים מקומיים".

עסקנים מקומיים סיפרו כי "י. אמור היה לעלות על טיסה לארה"ב ביום חמישי האחרון, אולם הוכה עד זוב דם על ידי שוטרים באוקראינה בעת שהיה בדרכו ממז'יבוז' לכיוון ברדיטשוב. י. עצר בשולי הדרך, והוכה על ידי השוטרים שהאשימו אותו ב"ביזוי אוקראינה"".

על פי הדיווחים של עסקנים מקומיים "נהג הרכב ועד ראיה שהיו עם י. סיפרו כי לאחר שהוכה ונפצע באורח חמור, הוא נלקח על ידי השוטרים. אלא שמבדיקה שערכו העסקנים, הוא לא נמצא בשום בית חולים במחוזות זיטומיר וחמילינצקי שבקרבתם אירע האירוע. בדיקה דומה בבתי המעצר באזור העלו תוצאה דומה".

אלא שי. עצמו אומר הערב (ראשון) בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא לא החמיץ את הטיסה שלו וכי התקרית האנטישמית הסתיימה לאחר דקות ספורות. י. מספר כי הוכה על ידי חבורת אוקראינים שהעלילו כי עשה את צרכיו על רכבו, לאחר שהוכה נמרצות על ידי האוקראינים הוא נלקח לתחנת המשטרה, שם הוא שוחרר כעבור דקות ספורות.

י. מספר כי מיד לאחר ששוחרר הוא הזמין מונית שלקחה אותו חזרה מאומן, משם הוא המשיך לקייב ועלה על הטיסה המתוכננת.

ל"כיכר השבת" נודע כי מקור ההודעות השגויות נובעות משני עדי ראיה ישראלים, שהיו עם י. במקום ונמלטו מחשש לחייהם, אלא שבעקבות העובדה כי מזוודותיו של י. נגנבו יחד עם הטלפון הנייד שלו, התעוררה בהלה בקרב העסקנים המקומיים מאחר ולא ניתן היה ליצור קשר עם י.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר