"השמדה של המדינה שלנו"

טראמפ מאיים: 'אם קלינטון תיבחר - דאעש ישלטו בארה"ב'

המועמד הרפובליקני הזהיר כי אם קלינטון תיבחר, דאעש ישלוט בארצות הברית. במקביל, פוליטיקאי רוסי אמר כי אם הילרי קלינטון תיבחר, תהיה מלחמה גרעינית; "יהיו 'הירושימות' בכל מקום" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: shutterstock )

לא עוזב את המירוץ: המועמד הרפובליקני הודיע כי הכבלים הוסרו מידיו וכי הוא ינהל את הקמפיין מעתה "בדרכו שלו" - ואכן עושה זאת. בעצרת בחירות שנערכה הלילה (רביעי) באוקלה שבפלורידה, תקף דונלד טראמפ את הילרי קלינטון, ואמר כי אם היא תנצח - דאעש ישלוט בארה"ב.

"אם היא תנצח, לא רק שדאעש ישתלט על אותו חלק של העולם, הוא ישתלט על המדינה הזו, הוא ישתלט על החלק הזה של העולם. בחירת קלינטון תוביל לדעתי להשמדה הכמעט מוחלטת של המדינה שלנו כמו שאנחנו מכירים אותה".

בהתייחסו לעימות האחרון מול קלינטון, שחיזק מעט את טראמפ בסקרים, אמר המועמד הפרובוקטיבי: "אני כל כך שמח שהשמדתי את האויב באותו יום, כל כך שמח". על פי הסקרים האחרונים, טראמפ מפגר אחרי קלינטון בפער של לפחות 4%.

הילרי קלינטון. הסקרים מעניקים לה יתרון על טראמפ (צילום: shutterstock)

טראמפ הזכיר שוב את מצבה הבריאותי של קלינטון ולעג לה. "יש כאן באולם 45 מעלות. תנו להילרי קלינטון לעמוד כאן במשך שעה ולדבר כמו שאני דיברתי ונראה כמה היא מחזיקה. איזו בדיחה, איזו בדיחה אדירה. המדינה שלנו בכזו בעיה".

טראמפ, שתשדיר הבחירות שפרסם אתמול התייחס למצב הבריאותי של קלינטון והראה אותה מועדת בדרך לרכבה, לא שכח להתייחס בעוקצנות לכך גם בעצרת הבחירות: "יש כאן באולם 45 מעלות. תנו להילרי קלינטון לעמוד כאן במשך שעה ולדבר כמו שאני דיברתי ונראה כמה היא מחזיקה. איזו בדיחה, איזו בדיחה אדירה. המדינה שלנו בכזו בעיה".

התשדיר של טראמפ נגד קלינטון (מתוך יוטיוב)

ובינתיים, ולדימיר ז'ירינובסקי, פוליטיקאי רוסי המקורב לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס כי על אזרחי ארה"ב לתמוך בטראמפ בבחירות, אחרת יעמדו בפני סכנה של מלחמה גרעינית.

"היחסים בין רוסיה לארה"ב לא יכולים להיות גרועים יותר. הם יכולים להחמיר רק אם תתחיל מלחמה. אמריקנים שמצביעים לנשיאות חייבים להבין שהם מצביעים לשלום על כדור הארץ אם הם בוחרים בטראמפ. אבל אם הם מצביעים להילרי - זאת מלחמה. זה יהיה סרט קצר. יהיו הירושימות ונגסקיות בכל מקום" אמר ז'ירינובסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר