זלזול מחפיר

המשטרה שלחה תמונות יח"צ שצולמו ביום הכיפורים

פיקוח נפש זה דבר אחד, תיעוד יחצ"ני מיותר זה כבר סיפור אחר. במפגן של זלזול ואטימות בחרו במשטרה לשלוח לתקשורת תמונות יח"צ שצולמו בעיצומו של יום הכיפורים הקדוש (משטרה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
צולם ביום חול (צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

זלזול מחפיר: על פי הסקרים רוב הציבור במדינת ישראל הקפיד לצום ולשמור על קדושת יום הכיפורים - שחל אמש, באופן מפתיע (או שלא) במשטרת ישראל בחרו לזלזל בקדושת היום ולהפיץ במוצאי הצום צילומי יח"צ שצולמו בעיצומו של היום הקדוש.

בניגוד לכל שבת רגילה בה המשטרה מחללת את השבת בצורה קבועה שלא לצורך, על ידי הפצת הודעות יח"צ - חלקן בלתי נחוצות בעליל, דוגמת הודעות על הכנה למשחק כדורגל שנערך ביום ראשון, במהלך יום הכיפורים עצמו לא נשלחו הודעות יח"צ ודוברות אלא רק במוצאי היום שוחררו כל ההודעות שנאספו ככל הנראה במהלך היום.

בתיעוד ששלחה דוברות המשטרה נראו כוחות המשטרה כשהם מטפלים בגנבת בקר גדולה שנעשתה בבוקרו של היום הקדוש על ידי בני מיעוטים. על הכוחות כמובן היה לפעול על פי גדרי פיקוח נפש אך התיעוד היחצני והנפנוף בו לאחר הצום, מיותר לחלוטין וחסר כל רגישות דתית.

בימים האחרונים דווח על מינויו של רב חדש למשטרה, הרב רמי ברכיהו, מינוי שעורר ביקורת בקרב גורמים חרדים שטוענים שהרב ברכיהו פשרן בתחומים רבים דוגמת שירת נשים וכדומה. נראה כי בפני הרב יש אתגרים רבים גם בתחום הנראות הדתית-יהודית של המשטרה.

במשטרה סירבו להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר