למרות ההפסד

הטניסאי אמיר וינטרוב סירב לשחק ביום כיפור

שחקן הטניס הישראלי אמיר וינטרוב סירב לשחק במהלך יום הכיפורים בטורניר שנערך בטשקנט ופרש מהתחרות למרות ההפסד הכספי ותקף את האיגוד העולמי (ציצית, ברנז'ה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
לא משחק ביום כיפור (Mai Groves / Shutterstock)

הטניסאי הישראלי המדורג 232 בעולם, אמיר ויינטרוב, פרש מטורניר טשקנט מכיוון שסירב לשחק במהלך יום הכיפורים. ויינטרוב ביקש לדחות את המפגש לערב או למחר, אך נענה בשלילה ממארגני הטורניר ונאלץ לפרוש, ולאחר מכן תקף בחריפות בחשבון הפייסבוק שלו את איגוד הטניס ה-ATP וטען כי הם לא מתחשבים כלל בשחקנים.

הישראלי כתב: "אני יודע שהה-ATP וה-ITF לא יאהבו את מה שאני הולך לכתוב, וזה לא משהו אישי נגדם זה יותר כמו זעקה על הספורט שאני כל כך אוהב ואנחנו כל השחקנים מדברים על זה כל הזמן בתחרויות ומרגישים שלא עושים כלום בנדון ופשוט רוכבים על הגב שלנו ומנצלים אותנו".

ויינטרוב תלה את חוסר ההתחשבות בדירוג העולמי שלו שעל אף שהוא נחשב לגבוה במיוחד מול כל ענף ספורט אחר אך בטניס הוא אינו מוערך: "בשורה התחתונה אנחנו השחקנים שמחוץ ל-100 הראשונים בעולם כמו פינים שאפשר להקריב אותם בשביל המדורגים למעלה. ממש כלי משחק שאפשר לנצל בשביל האנשים למעלה אנחנו לא חשובים או לא כלום".

הטניסאי השווה את הטניס לענפים אחרים: "תבדקו איך מתייחסים למספר 300 בענפים אחרים וכמה הוא מרוויח לעומת טניסאי. כמה כבר רונאלדו ומסי יש? כמה לברון וקרי יש? אבל השחקנים בענפים אחרים מרוויחים טוב".

ויינטרוב סיכם: "יש עוד כל כך הרבה דברים, ואני מקווה מאוד שלא ישעו אותי על כל מה שאמרתי. אני לא מעוניין ללכלך כאן על מישהו או איגוד מסויים אבל זאת זעקה של ספורט מאוד יקר לליבי. אני לא אהיה לא נדאל ולא פדרר, אבל כמה כמוהם כבר יש? הם יחידי סגולה. אנחנו שאר השחקנים פשוט כלי קטן שאפשר לנצל. חבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר