מטיילים בחול המועד

פעילות היסטורית ושפע מים - תל דן

חול המועד הסוכות הוא הזמן הנכון ביותר לצאת ולגלות את נופי ארצנו, ובעיקר לנוח. מזג האוויר הנעים, חופשת בין הזמנים, והאטרקציות המיוחדות בסוכות - מזמנים את המשפחה לגיבוש והנאה. אז לאן יוצאים הפעם? (טיולים, שיווקי)

מעיינות, עתיקות ופעילויות. תל דן (צילום: טל ליוגנקי)

הגיע חול המועד ואתם מתכוננים לצאת לטיול משפחתי? לאן נוסעים אם לא לצפון הארץ. הנופים המיוחדים והאוויר הנקי והזך מובילים את כולנו ליסוע להצפין.

בחופשה הזו תתכוננו למסלולי טיולים מרתקים, מאתגרים, ומהנים עבור כל המשפחה. כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מביאים לכם את כל האטרקציות המיוחדות שהפארקים הלאומיים מציעים לכם בחול המועד סוכות.

בבין הזמנים הזה אתם מוזמנים לבקר במקומות מסודרים, בטיחותיים, עם נופים, עתיקות, מדשאות, ובעצם כל מה שצריך לחופשה עבור כל המשפחה: ילדים והורים כאחד.

אז מה הפעם?

שמורת טבע תל דן

מה קורה שם? העיר המקראית, דן, המוכרת לנו מהתנ"ך מלווה בעשרות מעיינות וחוויות לכל המשפחה. הזדמנות להכיר איך חיו בעבר, ולהתחבר להיסטוריה בפעילות ערכית.

איך מגיעים? על כביש 99 (קריית שמונה-מסעדה), כ- 11 ק"מ מזרחית לצומת המצודות. בסמוך לקיבוץ דן.

מתי אפשר להגיע? חול המועד סוכות, יום שני, 24.10. בין השעות 10:00-15:00.

כמה עולה לנו? מבוגר - 28 ש"ח, ילד ואזרח ותיק - 14 ש"ח. הפעילויות בשמורה ללא תשלום נוסף.

ת'כלס, מה עושים שם? העיר המקראית, דן, ידועה לנו מימי התנ"ך בספר יהושע ושופטים. בחול המועד סוכות תוכלו להתחקות אחר החיים הקדומים בעיר בפעילות לכל המשפחה. ללמוד לכתוב בכתב עברי קדום, ללמוד כיצד בונים קשת, למצוא חרסים בשטח חפירה הכנת פסיפסים מרהיבים וחיבור כדים שבורים. שילוב של פעילות היסטורית וחוויתית כאחד.

הבו לנו מים: מלבד הפעילות, תוכלו לחוות שמורה מלאת מים ונוף ייחודיים. אם תלכו בליבה של השמורה תרגישו כאילו מכל צד נובעים מעיינות. מקורם של המים משלגי החרמון הנמסים לאיטם.

חוקרים צעירים: בשמורת תל דן תמצאו גם צמחים וחיות מעניינים עבור החוקרים הצעירים. הסלמנדרה הכתומה (שאמנם צבעה שחור אך בעלת נקודות כתומות) שחיה בגדות המים. למיטיבי לכת: השחרירים - חלזונות שמצביעים על מים נקיים וטובים למחייה. ומה עם הצמחייה? בשולי השמורה תמצאו את השיזף, שפירותיו מתוקים למאכל. ומי יכול להבדיל בין האלונים, האלות או הדולב?

אז איך מתקשרים? טלפון: 04-6951579 או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר