המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם מזהיר: לא להתגרות בארץ הקודש. לא לגעת בסנטימטר אחד. 'מי שייגע וירצה להקים מדינה פלסטינית, אני אכה בנגעים קשים ביותר!' (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

אבא הרחמן אוהב מאוד את ילדיו היהודים, ואם הם מקיימים 'נעשה ונשמע' ומשתדלים לקיים את עשרת הדיברות - אהבתו של הקדוש-ברוך-הוא היא בכפל כפליים עד בלי די. כי אבא הרחמן מתקן עכשיו את העולם, מטהר ומקדש אותו כדי שכל העולם יהיה טהור וקדוש.

אמרנו ואומרים שוב לכל חיילי צה"ל ולכל היהודים: 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. מבקש בורא עולם שתעזרו לו לעזור לכם לשמור על עצמכם! הבחירה בידי האדם וכשהוא בוחר לשמור ולהגן על עצמו - בורא עולם שומר עליו. רק חייבת להיות השתדלות של האדם לפני בורא עולם.

בארץ ישראל הקדושה ימשיכו להיות ימים יפים. בורא עולם מראה לעם ישראל היהודים ולעולם כולו 'מה מסוגלות ידיי לעשות'.

כל מדינה בעולם, נשיא, ראש ממשלה או כל אדם אחר, שרוצה לנגוס או לקחת סנטימטר אחד מאדמת הקודש - דמו בראשו.

ארה"ב דיברה עם אבו מאזן על מדינה פלסטינית, דיברה נגד בניית בתים בירושלים וסביבותיה וכעסה על ארץ הקודש - בורא עולם מכה ויכה אותה קשות, גם עם איתני הטבע וגם מסכסך אותה עם המעצמה הרוסית. אבא שבשמיים נתן לארה"ב לטעום טעימה מהמבול. ברוך ה' ותודה לאל שיש בחירות בארה"ב. מי שייבחר יהיה מי שיאהב את היהודים בארץ ישראל וישנא את היהודים בארה"ב ויגרש אותם.

כל נציגי האומות שבאו ללוויה של שמעון פרס, באו לינוק מארץ הקודש. באו שארץ ישראל תִפְתח להם שערים כדי ללמוד מהיהודים איך להתקיים בעולם. עִנְיֵן אותם לראות מדינה קטנה כזאת שיש בה הכל. רק ליהודי כואב על יהודי שנפטר. לגוי לא כואב שיהודי נפטר, במיוחד לא לאבו מאזן והחמאס, הם באו כי הבטיחו להם מדינה פלסטינית.

יימשכו בצורה קשה רוחות וסופות, גשמים ושיטפונות, אש ורעידות אדמה, תאונות רכבות, תאונות מטוסים, תאונות אוניות ותאונות רכבים - כל זה מנוהל על ידי בורא עולם.

בורא עולם מזהיר את כל המדינות: לא להתגרות בארץ הקודש, ארץ ישראל. לא לגעת בסנטימטר אחד מאדמת הקודש. 'מי שייגע וירצה להקים מדינה פלסטינית, אני אכה בנגעים קשים ביותר!' אבו מאזן אומר: 'תקום מדינה פלסטינית', ריבונו של עולם אבא שבשמיים אומר לו: 'יתוש, לא יהיה כלום מדברייך ולא תקום מדינה פלסטינית!' בורא עולם יטלטל את אבו מאזן, עד שייקח אותו מן העולם.

הקדוש-ברוך-הוא מראה ויראה לגדולי ישראל, לממשלת ישראל וחברי הכנסת, לבחירי צה"ל, לגדולי הרבנים ולבכירי המשק, שהערבים נוכלים, רמאים ולא אוהבים שלום! יש להם תרגיל רע כדי לפגוע ביהודים שבארץ ישראל וגם מחוץ לארץ ישראל. בורא עולם ייתן לכולם לראות את טעויותיהם ואת הדברים הרעים שעושים הערבים, עד שיגידו כולם בלב אחד: 'לא מתעסקים עם אנשי שקר וכזב, עִם אכזריים'.

חמאס רוצה להפגין את כוחו מול ישראל והקדוש-ברוך-הוא הכין תרופה למכה: הביא את דאע"ש שמטפל כירורגית בחמאס. לחמאס לא יהיה זמן 'לגרד את האף' ולא יהיה להם זמן פנוי לארץ הקודש, דאע"ש 'יאכל' אותם. בורא עולם ימוטט את המנהרות ורק בורא עולם בכבודו ובעצמו ימוטט את המנהרות, בכדי שצה"ל יראה לאן צריכה הייתה המנהרה להגיע.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שיאמינו בו. ימשיך לגלות להם את המנהרות, העיקר שיאמינו בקדוש-ברוך-הוא ובמשיח עבדו!

ירושלים המזרחית רוצה להתגרות, רוצה להפעיל את הצעירים כדי לפגוע ביהודים.

צבא-הגנה-לישראל, להיות בכוננות, אין אמונה בגויים, פניהם לא לשלום. צריך לתת גיבוי לצה"ל!

סוריה לא תקום, תמשיך להידרדר ולהיגמר עד הסוף.

מצרים, סיסי מחכה לו 'המנה'! בלי תקשורת הוא עושה ניקיון בשקט, יש לו את דאע"ש והאיסלאם הקיצוני שרוצים לטרוף אותו בעודו חי.

ירדן מחכה לזרוק את הפליטים והמסתננים למדינה הפלסטינית שלא תקום.

בתורכיה ימשיכו לחבל ולהרוס. יהודים, לא לנסוע לתורכיה. תורכיה קרובה להיות כמו סוריה. יהודים, מי שבכל זאת נוסעים, שיזהרו על בנותיהם ועל נשותיהם, לא רק בתורכיה.

איראן לא רוצה התנגשות עִם ישראל, נזהרת מאוד, פוחדת פחד מוות מישראל. למרות שמדברים ומברברים, הם יודעים שעם ישראל נבחר מהקדוש-ברוך-הוא ואסור לגעת בו.

בצרפת יהיה הרבה טרור קשה.

הקדוש-ברוך-הוא מבטיח לעם ישראל: לא ייתן שתהיה עוד פעם שואה!

כל אנשי הזימה והשוחד, משחדים ומשוחדים, נוכלים ורמאים, בכל עיר ועיר - יתגלו במערומיהם. יש להם הזדמנות: יום כיפור לפניהם לעשות תשובה לעולמים.

הורים, לשמור על ילדיכם מסמים, שתייה חריפה, הימורים והתבוללות.

בישראל הקדושה יש הכל בשפע, יש פרנסה טובה לכולם לא משנה המקצוע. התַנאים והאמוראים עבדו בחקלאות. דוד המלך היה רועה צאן, משה רבנו היה רועה צאן ועסק בחקלאות, יוסף הצדיק ניהל את החקלאות במצרים, אלישע הנביא היה לובש בגדי חקלאות וחורש בשוורים, מי אנחנו שלא נלמד מהם?!

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים ישתדלו לקיים את עשרת הדיברות. עם ישראל, היהודים שבארץ ישראל אוהבים שלום ואוהבים לתת, אנשי חסד ואמונה ואוהבים לעזור - זה מה שציווה אותנו הקדוש-ברוך-הוא!

לכל היהודים שנה טובה, כתיבה וגמר חתימה טובה! להרבות בצדקה ולתת מעשר. אבא שבשמים ממשיך עם הגאולה חזק יותר ויותר! ממשיך לפרסם, בארץ ובעולם, את עבדו שליח ה' – מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר