נתניהו אירח את היס"מניקים: "אתם טייסי קרב על הכביש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אירח בסוכתו את היס"מניקים הירושלמים ואת משפחתו של יוסי קירמה שנהרג בפיגוע הירי בירושלים ושיבח אותם על פעילותם נגד הטרור (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו עם לוחמי היס"מ (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערכו היום (רביעי), במעון ראש הממשלה בירושלים, קבלת פנים ליחידת האופנועים של יס״מ ירושלים. במפגש השתתפו גם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב אלון לבבי, בני משפחתו של לוחם היס״מ יוסי קירמה ז"ל שנהרג בפיגוע בגבעת התחמושת, ולוחם היס"מ שנפצע סרגיי בוציקין.

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר באירוע ״אנו שמחים לקבל אתכם. אני רוצה לברך אתכם במועדים לשמחה ולהודות על המאמץ שאתם עושים לביטחון המדינה. נחישות, חתירה למגע, אומץ לב, במילה אחת הייתי אומר - גבורה. וגיבור כזה היה אהובנו יוסי ז"ל, ואנחנו מקבלים כאן באהבה רבה אותך אסתר, אותך עוזי ואותך נוי ואת איציק והאחים כחלק מהמשפחה".

"המשפחה שלכם היא המשפחה של כולנו. אנחנו גם כמובן מוציאים מעלטה את סרגיי ואומרים לך עכשיו סרגיי שגילית את אותה גבורה של יוסי, הייתם חברים לנשק וחברים לאופנוע ואנחנו מאחלים לך הרבה שמחה ואושר עם אנה, מהעצב הזה גם ייצא, כך אנחנו מקווים, שמחה. שוב, זה חלק מאותה משפחה" הוסיף נתניהו.

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו הוסיף ושיבח את היחידה "היכולת להגיע במהירות המרבית לזירת האירוע ולהכריע אותו, זה כל המהות, זה הדבר העיקרי, העובדה שאתם יכולים בתוך פקקי תנועה לעבור במהירות בין שורות המכוניות, המדרכות, ולהגיע אל היעד, להגיע אל אותו מפגע, זה הדבר המכריע. אתם טייסי הקרב שלנו על הקרקע, זה בדיוק מה שאתם ולכן יש לכם כאן תרומה עצומה".

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן אמר באירוע כי ״הלוחמים שנמצאים בחוד החנית של ההגנה על אזרחי המדינה וירושלים. לוחמי היס"מ בחרו להיות בחזית המאבק בטרור ובפשיעה, בכל האירועים, להגיב ראשונים ולהיות בקו האש, הם בחרו בכך מתוך תחושת שליחות שמובילה אותם למשימה החשובה בהגנה על אזרחי ישראל".

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר